Slapend eitje?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hallo ladies,

Even een vraagje. Ik spuit Menopur. Vrijdag (dag 9) had ik mooi twee eitjes van 13 mm. Vanmorgen was een eitje slechts 3 mm gegroeid, de ander hetzelfde gebleven.
    Volgens de arts zal die van 13 wel gestopt zijn met groeien. Zijn hier meiden waarvan één of eerder eitjes gewoon een dag of drie rust hielden en toen vrolijk verder gingen?
    Mijn LH was 17 vandaag, moet vanavond de Pregnyl zetten en woensdag mijn 7e (!) IUI...

Groetjes, B.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Follikels kunnen blijven hangen als ze nog geen 14 mm zijn. Op zich zou 'ie misschien nog wel gaan doorgroeien, als je het even tijd geeft. Alleen heb je vanavond de Pregnyl gezet en woensdag de IUI. Dus dan redt die kleine follikel het nooit meer op om woensdag 18-20 mm te zijn, dat is te kort dag. Succes!

3. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Bedankt Jippie! Had het wel fijn gevonden als het er wel twee waren, maar ja. Heb nu al drie keer hormonen gespoten (eigenlijk 4 keer, ook een keer overstimulatie) en er groeien steeds meerdere eitjes, maar steeds houdt er maar eentje het vol... En ik heb van mezelf altijd een prima eisprong, dus dan voelt het een beetje alsof al de moeite voor niks is...

Deel Deze Pagina