hoi meiden nu moet ik vijf dagen clomid slikken. maar op de 3e dag heb ik de clomid ingenomen en 2 uur daarna werd ik ongelooflijk misselijk en heb ik overgegeven. zit de clomid dan al wel in mijn bloed of heb ik deze maand pech en werkt de clomid nu niet meer?? wie weet het ik kan namelijk niks op google en het forum vinden! liefs sunlight
Bij vruchtbaarheids behandeling staat dit topic: Clomid deel 2 mis dat ze je daar kunnen helpen. Succes meis hoop je zo te hebben geholpen. Meis je hebt het dubbel geplaats !! Ook in zwanger worden!! als je daar op het stop teken klinkt kun je de mods vragen die weg te halen.
bel anders ff met de arts/huisartsenpost,....die kan je zeggen of je alsnog moet innemen of niet,.....meestal na 2 uur werkt het wel hoor,.....moet jij het niet innemen voor het slapen gaan? Ze zeiden toen tegen mij dat je dan het minst last had van bijwerkingen. Heel veel suc6
hoi hoi medicijnen zijn na 2 uur je maag alweer uit, dus het is na mijn idee geen probleem. bij twijfel kan je altijd de huisartsen post bellen hoor. succes
oke gelukkig maar. ja maar ik was al te laat om te bellen want het gebeurde oud jaarsdag en die week is niemand aanwezig op gyn afdeling. en de huis artsenpost heeft nergens verstand van heb ik soms het idee. dus daar bel ik niet weer heen. nou dan maar hopen op een mooi eitje as vrijdag hahaha. bedankt meiden!!!