Vrijdag mag ik eindelijk naar de gynaecoloog omdat ik van die lange cyclussen heb. Is het eindelijk bijna zover, ben ik gewoon bang en zenuwachtig om er heen te gaan... Wat moet/kan ik er van verwachten... Wil eigenlijk niet te ver de MMM in... Maar wil wel van die lange cyclussen af, misschien dat ik dan wel zwanger raak zonder verdere hulpmiddelen... Heb al vaak inwendige echo's gehad, maar tot nu toe niks geks ontdekt... En via tempen en ovu-testjes heb ik wel duidelijk gekregen dat ik WEL een eisprong heb... Maar menstrueer dan erg laat... Mijn hoofd overstroomt gewoon... Wie heeft er ervaring mee?
Ik ben pas ook naar de gynaecoloog geweest. Daar kreeg ik inderdaad een inwendige echo en ik moest bloed laten prikken op allerlei hormonen. Mijn cyclus was welliswaar om de 14 dagen, maar daar kwam niets uit. Het is eigelijk vanzelf weer goed gekomen en zit nu op gemiddeld 36 dagen. En nu zelfs het vermoeden dat ik zwanger ben, al een licht positieve test in handen gehad maar goed we wachten nog even af. Succes!!! Groetjes Lies
Dat zou super zijn als je dan over paar daagjes een knal test krijgt... Ja ik heb cyclussen van 119 en 88 dagen gehad, maar wel een eisprong... Hoe lang ben je nu bezig als ik vragen mag? Dank je wel voor je snelle reactie...
Ik heb geen ervaring hiermee maar wil je wel veel succes wensen! Hopelijk heb je snel duidelijkheid en een mooie test inhanden!
Hey Kayleigh! Ik kan je ook niet helpen , heb Hier ook geen ervaring mee, maar wilde je zovast succes wensen meid! Hopelijk kunnen ze iets aan je lange cyclussen doen zodat je wat meer rest in je hoofd krijgt *knuffel*