hevige menstruatie na vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Klaproos, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hallo

Ik wilde vragen of dit normaal is:( Ik heb een missed abortion gehad in april en bijna een maand m'n menstruatie gehad daarna. (Ik bedoel dus een maand bloedverlies!) In juni een vroege miskraam met een week of 4 maar normale menstruatie. Nu ineens ben ik heel hevig ongesteld met veel stolsels en bloedverlies. Ik was niet zwanger. Is dit normaal,vind het best wel eng:) Ik heb een uitgangsecho gehad na de laatste vroege miskraam en alles zag er prima uit.

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Hé Klaproos, ben ik weer :D
    Ik heb dit ook een keer gehad op mijn werk, en wel zo erg dat ik meteen naar het ziekenhuis ben gereden omdat ik dacht dat ik een spontane miskraam had gehad en het bloeden zo abnormaal was inclusief stolsels die ik later ook bij mijn miskramen had.

Omdat ik soms wat onregelmatig ongesteld was in die periode was het gewoon een grote schoonmaak van opgehoopte menstruatie resten.
    Was ook niet zwanger of geweest volgens de gyn en het kon geen kwaad.

Misschien dat dit bij jou nu ook zo is omdat je de afgelopen maanden ook geen maandelijkse periode heb gehad met de miskramen ertussen.

Sterkte!

3. Klaproos

Hey Kari meis hoe gaat het met je? Ik hoop dat je je iets beter voelt..

Dank je wel voor je antwoord,dat stelt me gerust. Ik heb wel een test gedaan,die was negatief maar misschien is het dus hier ook een grote opruiming. Ben zelf ook allemaal onregelmatig dus kan heel goed. Afijn ik ben blij als het over is,heb ook allemaal buikpijn,bah!

Hoop dat ik snel weer zwanger ben en jij natuurlijk ook!!

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Hoi Klaproos, hier even het zwanger worden op een heel laag pitje gezet om verschillende redenen...loopt niet echt lekker allemaal hier. Ik zou me er idd niet teveel zorgen om maken, zeker niet als je onregelmatig bent hoor. Las net ook ergens hier op het forum dat het juist goed is een wat heftigere menstruatie te hebben na een miskraam. Wie weet waar het goed voor is? Ik hoop op een mooi bebietje en duim voor je!

5. Klaproos

Oh jammer dat het allemaal niet lekker loopt :( Hoop dat het goed komt nog.

Het is nu gelukkig een stuk minder dus ben ook niet meer zo bang. En idd misschien kan ik nu wel zwanger worden..

xxx Klaproos.

6. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot voor je! Ook hier lang bloedverlies (8weken) gehad, hcg bleef ook lang hoog. Tja ik kan het nu wel zien dat mijn lichaam meer tijd nodig had om te herstellen, maar op het moment dat ik er middenin zat wilde ik gewoon verder. Het hevig ongesteld zijn is ook hier aanwezig, daar maak ik me geen zorgen om. Sterkte met alles!

Deel Deze Pagina