Ik zat idd ook tijdens dat bloedonderzoek ongeveer 7 dagen na mijn eisprong. En er werd idd op chlamydia gecheck
Ok dankje voor deze info. Heb van mn dokter het verwijs briefje om te prikken mee gekregen. Moet pas de 20e prikken omdat ze niet wilde dat ik te ver van tevoren zou prikken. Anders kom ik de 29e bij de gyn aan en zijn al die waarden eigenlijk 'oud nieuws'. Zag op het papier wel iets met progesteron ook staan.. de andere punten waar ze voor prikken waren mij niet bekend, maar staat ook allemaal in het spaans dus moet het even goed nalopen nog. En anders toch maar aangeven wat jij nu zegt
Bij vruchtbaarheidsbehandelingen staat bovenaan een kopje met afkortingen misschien staan ze daar bij
Ik moet vrijdag voor het eerst naar de gyn maar ha heeft niet gezegt dat ik eerst bloed moet prikken. Begin best nerveus te worden
Wij zijn al voorbij de gynaecoloog, en mogen 2 dec naar fertiliteit... Ik heb ook nog geen bloed hoeven prikken hoor.. Denk dat je bij de gyn wel een verwijzing krijg mocht dat nodig zijn
Ik hoor idd van meerdere dat ze niet meteen al bloed hoefden te prikken. Maar misschien is dat het verschil met het buitenland? Iig.. Het is toch wel handig als er vast wat info bij de gyn komt wanneer je daar voor de eerste keer bent. Bijv.schildklier en hormoon waarden ofzo..verder geen idee eigenlijk..! Maar daarna kan natuurlijk ook hiernaar gekeken worden. Dus in principe maakt dat niet zo veel uit lijkt me. Ben alleen wel nieuwsgierig of er na dat bloed onderzoek al een goed beeld is van wat er aan de hand is