hallo dames, ik heb vanmorgen een kv 2v5 gedaan en na 5 min was er in eerste instantie niet een knal streep te zien, dus heb ik hem aan de kant gelegd en nu keek ik zo'n 10 min later weer en zag ik dit.. wat zeggen jullie? is hij dan betrouwbaar? ik zit overigens 4 dag voor mijn NOD (vorige maand vroege miskraam gehad en heb toen ook 4 dagen voor nod positief getest) alvast bedankt!
Hij was eerst niet zo duidelijk; maar wel aanwezig Dan issie positief! Is er eerst NIKS en dan na een te lange tijd wat, issie niet betrouwbaar.
oke ja ik heb eerst niet echt getuurd om het zo maar te zeggen, maar komt er dan altijd na een lange tijd altijd een streepje te staan? en dat je dan niet zwanger bent?
Bij mij niet...negatief is gewoon wit al ligt ie er uren en tuur ik uren dan nog is het gewoon wit. Dit streepje is ook mooi roze niet grijs ofzo dus ik zeg : gefeliciteerd
Die van mij waren in het begin ook negatief binnen de tijd, en later pas positief. Dit is gewoon een mooie positieve test! gefeliciteerd!
Ik had 2 van die tests gedaan van kruidvat allebei negatief toen van cleare blue en gelijk positief ik vind die van kruidvat niet goed