Deden jullie na een week een zwangerschaps test?

Discussie in 'Miskraam' gestart door kellyk, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja zoals de titel al schrijft.

Deden jullie toch een zwangerschap test ter controle.

Want ik twijfel enorm!
    Ik bloed das een feit maar niet zo heeel erg.
    Minder dan een mentruatie en voel me best goed op krampen na dan.
    Moet je stolsels enzo gaan verliezen of hoeft dat niet?
    Oja was 5.1 dag zwanger.

Volgende week controle echo of alles schoon is.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik kreeg de laatste keer een mk met 5,5 weken en heb alleen maar veel helder/slijmerig bloed verloren en geen stolsels.
    Mijn test was al tuur toen ik de test deed en bloedverlies had.

Echter bij mijn eerste miskraam ben ik gecuretteerd en werden mijn testen pas negatief 1 week na curettage.
    Het kan dus alle kanten op,dus kan best zijn dan het hcg wat langer blijft hangen.

Sterkte!

3. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    K ben nu 8 weken zwanger,
    Maar hadt vorige week 3dagen last van bloed verlies.
    Ik vreesde het ergste. Zaterdag ochtend werd gelijk echo gemaakt.
    Wat bleek baby zat er heel mooi met een kloppend hartje,
    Bloeding kwam door dat er klein bloeding te zien was niks ernstig dat kwam er uit, en indd na zaterdag bloeding gestopt.
    Bloeding was niet veel maar telkens als na wc ging (beetje ranzig om te zeggen sorry) en afveegde zag je het op de wc papier.
    Kan van alles zijn, k werd wel toen de 1e keer belde gewaarschuwd, dat het een miskraam kon zijn maar dan moest het meer doorzette kwa bloeding en kramp in de buik moest dan wel bellen als dat doorzetten maar gelukkig kwam het niet zo ver
    Xx

4. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Mijn currettage is nu bijna 2 weken geleden, ik heb net bij z&k zwangerschaps- en ovulatietesten besteld. Zodra de testen binnen zijn ga ik een zwangerschapstest doen, ben benieuwd hoe het er voor staat.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oh,en ik had trouwens geen krampen bij mijn laatste miskraam!

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik heb wel krampen en pijn in mijn onderrug.

Verder valt voor nu het bloed erg mee. Ik dacht dat zou veel erger zijn.

Nouja ik houd jullie op de hoogte

7. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Ik was laatst ook net over de 5 wk. Bloedverlies viel mee, en ben na 2 dagen ook het vruchtje verloren. Daarna namen de krampen en bloedverlies snel af.
    Heb wel nog een test gedaan paar dagen later, ook al wist ik het wel zeker ik wilde het toch ook op de test zien. Spierwit.
    Sterkte, en succes met de volgende ronde!!

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bij mn bbz deed ik om de drie dagen een test, maar duurde het echt wel een tijdje voor ik kon zien dat ie lichter werd. Ik weet niet meer precies hoe lang, maar ik geloof een dikke twee weken ofzo. Ik was ten tijden van de bbz ook 5 weken, maar mn HCG was wel over de 9000.

Heel veel sterkte!! Hopelijk gaat alles nu voorspoedig en mag je snel weer zwanger zijn, wanneer je daar weer aan toe zou zijn!

9. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik heb ook een test gedaan. Die was negatief. Ik had voordat ik de test deed wel te horen gekregen in het zh dat ik nog wat restweefsel had. Ik wachtte toen nog op mijn 1e menstruatie. Omdat de test negatief was kan ik er dan vanuit gaan dat het restweefsel weg is? Weet iemand dit?

10. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik heb volgende week nog een controle voor het restweefsel.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij een miskraam van 5wk is er nog geen vruchtje.
    Dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon weefsel geweest;)

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik heb een miskraam gehad met ongeveer 6 weken en ik verloor toen een vruchtzakje ter grootte van mijn vuist.
    Maart jongstleden een vmk gehad met 4w5d en ik verloor een groot stolsel waarna de krampen meteen een stuk minder werden (daarna was het een gewone menstruatie zeg maar).

@kellyk. Hoe gaat het nu?

13. cat2

cat2 Niet meer actief

Niemand weet antwoord op mijn vraag? Ik heb zelf ook geen idee.

14. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere

Ik had precies t zelfde gister. Ook kramp en na het wc bezoek verloor ik dik stolsel en weg kramp.

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Mag je dan wel vanuit gaan ja dat alles nu weg is.. Ook omdat je je menstruatie af gewacht hebt, als er nog iets zat dan komt dat vaak mee met je volgende menstruatie..

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Sterkte kellyk!

17. kellyk

kellyk Niet meer actief

Hier een hele slechte nacht veel bloed/weefsel maar denk dat het er goed uit komt hoor.

Maar wat veel bloed oooo dat was ik vergeten en die pijn in buik en rug pfffff dat had ik ff onderschat!

Hopelijk komt alles weer snel op gang en kunnen we door.

Iedereen bedankt voor de lieve reacties'!

18. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    1 week na curretage nog een duidelijke pos test na 2 of 3 min (bloeden was toen wel gestopt). Vanaf 1.5 week worden de zwangerschapstesten beduidend lichter maar nu 3 weken na curretage zie je na 5 min nog een heel vaag lijntje komen.

Deel Deze Pagina