Ik lees hier overal dat dames veel krampen of menstruatie gevoel hebben , Ik heb juist het tegen overgestelde , eens in de zoveel dagen even een menstruatie gevoel of een keer wat steekjes . Verder ook alleen maar afwisselend gevoelige borsten en ze zijn gegroeid , ben wat sneller moe en heb alleen veel afscheiding zodra ik wat kramp heb. Ben nu zo'n 7 weken zwanger, zijn er meer dames die nauwelijks wat voelen in de buik ? Maakt me toch steeds wel onzeker ...!
Ik! Voel deze keer bijna niets in mijn buik! De eerste 2 keren wel, het zegt allemaal niets denk ik. Ik voel alleen af en toe een steek.
Ik heb gister bij vp gehoord dat mijn buikpijn vooral nog komt door de stimulatie van hormonen (heb icsi gehad) Dat het nu ik zwanger ben langer duurt voordat mijn eierstokken slinken. Weet dus ook niet of ik anders wel of geen pijn zou hebben. Bij tijd dat innesteling was heb ik wel dagje menstruatiepijn gehad.
Ja dat hoor je ook wel meer dat het niks zegt inderdaad maar vind het zo apart.. Er groeit wat maar je merkt er echt nauwelijks wat van .. Als je het niet zou weten zou je het ook echt niet weten ! Zo'n gevoel krijg ik er van
Ik merk ook totaal niet dat er iets gaande is in mijn buik. Geen gerommel, geen krampjes, geen steekjes, geen groeipijn.... Gewoon niets. En een buik heb ik ook nog niet echt, dus ook ik ben erg onzeker of t allemaal wel goed gaat daarbinnen. Kan niet wachten tot ik een buik krijg en het kindje ga voelen. Dan wordt het allemaal wat meer werkelijkheid.... Nu probeer ik maar zoveel mogelijk te vertrouwen op mijn lichaam, maar dat is niet makkelijk!
Jaa ik moet ook vertrouwen winnen in mijn lichaam , heb een mooie echo met kloppend hartje gehad met 5,5 dus moet juist erg tevreden zijn maar toch blijft de onzekerheid op de dagen dat ik niet veel voel hopelijk krijg ik toch gauw wat meer vertrouwen want ik wil niet mijn hele zwangerschap zo door .. Het hoortjiist mooi en bijzonder te zijn
Is dit je eerste zwangerschap? Het is ook erg onzeker, ik weet er alles van! Als je wel steeds iets voelt in je buik, ben je bang dat je een miskraam krijgt (ikke tenminste) en als je niets voelt, denk je dat er niets zit! Houd vast aan je eerste echo en probeer een beetje te genieten! Das erg moeilijk, maar meer kun je niet doen op dit moment!
Ik heb ook maar 1 keer nog 2 minuten buikpijn gehad alsof ik ongi moest worden en steken helemaal niet! Heb wel 1 keer plofjes gehad
Jaa het is mijn eerste zwangerschap ! In feb miskraam gehad op mijn nod dag.. Daar Door erg onzeker geworden .. Dacht altijd dat over komt mij vast niet .. Tot nu toe heb ik juist echt geen klagen , helemaal niet na zo'n mooie vroege echo .. Alles zat er en het hartje klopte al licht .. Maar inderdaad dat heb ik dus ook haha als ik dan wel wat voel word ik ook weer onzeker .. T is wat vrouw zijn...
Joh dat verschilt zo per zwangerschap! Bij mijn eerste zwangerschap had ik erge menstruatiekrampen die een week aan hielden en waardoor ik steeds naar de wc ging om te checken of ik geen bloed verloor. En bij deze zwangerschap heb ik het helemaal niet gehad! Waardoor ik ook wel weer iedere keer gong checken haha.. Maar het zegt dus helemaal niets!
Tot week 16 (beetje buikpijn toen) NIETS gevoeld in mijn buik. Ook geen andere symptomen trouwens. Nu inmiddels 27 weken zwanger Kan allemaal meis.
Fijn jullie stellen me echt gerust ! Ik probeer beetje bij beetje te gaan genieten hoor ! Gelukkig over een weekje weer een echo maar heb er alle vertrouwen in , mijn gevoel zegt ook dat goed is en dat is het belangrijkste denk ik !!
Ik heb ook helemaal geen kramp oid.. Alleen af en toe wat steken in mn liezen en verschrikkelijk moe en futloos, met vlagen wat misselijk. Ik heb 1x gespuugd tot nu toe dat kwam doordat ik heel vaak overeind kwam en weer bukte tijdens inspanning (ik werk in de zorg). En wel vanaf begin zere borsten, ik slaap met een sportbh,..