Wat kan ik verwachten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door UmmMasrooq, 27 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UmmMasrooq

19 jul 2017
    28
    4
    3
    Vrouw
    Ik heb binnenkort mijn eerste gesprek met de gynocoloog na jaren een zwangerschapswens te hebben, wat kan ik van dit proces allemaal verwachten?

Ook wil ik een plakboek bijhouden van dit hele traject, zodat ik het allemaal een plekje kan geven. Zijn er dames die dit ook hebben gedaan?

2. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hoi @UmmMasrooq, wat vervelend dat je waarschijnlijk ook gaat starten in de mmm. Bij mij en mn man zijn ze toen begonnen met eerst een inwendige echo. Dit was al tijdens het eerste bezoek. Daarna hebben ze mijn bloed getest op bepaalde dagen in mijn cyclus en het zaad van mijn man hebben ze gecontroleerd. Alles was toen oke, dus daarna hebben ze bij mij nog een hsg gedaan, een inwendige foto om te kijken hoe de vorm is van je baarmoeder en of je eierstokken goed doorgankelijk zijn. Aan de hand van al die uitslagen, bepaald de gyn welk traject je gaat volgen, iui of ivf.
    Een plakboek bijhouden heb ik zelf niet gedaan, maar als het jou helpt om te verwerken zou ik het zeker doen. Het traject kan voor de een zwaarder zijn dan voor de ander, maar het goede doel zorgt ervoor dat je de kracht hebt om het te doorstaan. Heel veel succes en dat jullie kinderwens maar snel in vervulling mag gaan!

UmmMasrooq vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina