goedemorgen.. Vandaag of morgen is mijn nod en vanochtend een negatieve test.. is er nog hoop? Op 17-7 een 4 dgn oude cryo tp in kunstmatige cyclus gehad. Normaal word ik gewoon door de utro heen ongesteld..
Je schrijft in een kunstmatige cyclus, je slikt dus progynova? Dan word je pas ongesteld als je met alle medicatie stopt. Helaas. Bij mij is 13/14 dpo een negatieve test ook echt negatief. Ik hoop natuurlijk anders voor je, maar vrees van niet sorry!
Ja hier is de officiele testdatum idd ook 14 dagen na tp. Waarom dat zo ruim genomen wordt? Volgens mij blijft het aantal dpo's hetzelfde als in een natuurlijke cyclus. Dus op dag 5 een tp is 5 dpo (tenzij de embryo een dag achterloopt dan 4 dpo) en verloopt de innesteling ed hetzelfde als in een natuurlijke cyclus. Of ik moet er helemaal naast zitten?! Wat betreft de medicatie wel raar dat ze dat niet gezegd hebben. Als ik stop word ik zo een 4 dagen later ongesteld. Dit is dus de eerste keer voor jou in kunstmatige cyclus? Ik zou anders even bellen en navragen bij je ziekenhuis. Soms verschillen protocollen nog al. Maar ik weet niet beter dan dat je moet stoppen om je menstruatie op gang te krijgen.
hoi! Het wordt waarschijnlijk zo ruim genomen omdat je in een kunstmatige cyclus pregnyl moet zetten. ik moer zelf 1000 spuiten. Eerder dag dag 14 is de kans dus groot dat de test positief uitslaat van de pregnyl
In een kunstmatige cyclus spuit je geen pregnyl, want er is geen eisprong. Dat kan dus niet de reden zijn