Te vroeg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SD90, 16 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Dag dames,

Ik heb een vraagje! Ik heb een cyclus van 27 dagen maar late eisprong en kortere LF. Had op 3 november een positieve ovulatietest dus zou nu 11-12 DPO moeten zijn. Gisterenochtend getest omdat het mijn NOD was, negatief. Maar nu nog geen menstruatie en ben normaal zeer stipt. Te vroeg getest? Ik had waarschijnlijk beter nog wat gewacht omdat ik een korte LF heb zeker? Heeft het zin om vandaag te testen, of wacht ik beter nog een dag? Beetje in de war nu... :)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Een lange of korte lf heeft niks te maken met de innesteling ;)
    Je zit nu op 11 dpo (uitgaande van je ei op 5 november).
    Gisteren dus 10 dpo.
    Heb je altijd een lf van 9 dagen gehad??

Ik zou gewoon nogmaals testen vandaag of morgen :)

3. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Niet helemaal juist gerekend dus, haha. Ik weet eigenlijk niet hoe lang mijn LF normaal is. Nu de tweede maand dat ik ovulatietesten gebruik. Vorige maand had ik al de indruk dat mijn eisprong laat was maar met dank aan kruidvat ovulatietesten nogal onduidelijk. En deze maand weer hetzelfde maar nu duidelijk met Z&K ovulatietesten. En aangezien ik wel altijd stipt mijn maandstonden heb, moet mijn LF idd wel kort zijn. Was er wat ongerust over. Maar voor nu dus maar even afwachten. Ga proberen wachten tot morgenochtend. Op 12dpo zou het toch al wat duidelijker moeten zijn, zeker?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Ja op 12 dpo test 95% vd vrouwen positief (als ze daadwerkelijk zwanger zijn).

Deel Deze Pagina