Helaas is vandaag een leeg vruchtzakje ontdekt door de vk.... Kreeg vanochtend vervelende menstruatie-achtige buikpijn en had al een paar dagen bloedingen (bruin en donkerrood dik slijmerig bloedachtig). Ik zou dinsdag 9 weken zwanger zijn. A.s. dinsdag mag ik terug naar de vk voor een inwendige echo, dan pas kunnen ze met zekerheid zeggen of het een leeg vruchtzakje is, maar deze vk zei voor 90% zeker dat het leeg was. Natuurlijk blijven we hopen op die 10%. Wie weet wanneer ik de miskraam werkelijk zou kunnen verwachten? En hoe voel ik dat aankomen? Voel je als je gaat vloeien? Zo ja, hoe dan? Waar kan/moet ik rekening mee houden? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij wat informatie geven? Hopelijk kan iemand mij antwoorden geven. Bedankt alvast! liefs van iemand die zo graag hoopt dat alles goed gaat en over bijna 7 maandjes een lief babytje in haar armen kan houden
Jeetje wat vreselijk voor je, dat je moet wachten op een inwendige echo! Lekker onmenselijk in deze situatie. Wat je nu kan verwachten weet ik niet. Ik zit ook nog in een wel/niet zwanger fase op het moment. Ik wil je veel sterkte wensen.
Echt heel vervelend die situatie als je niet weet wat je aan moet.. Ik ken het ! heb pas een mk gehad, en wat ik meemaakte,was een paar dage ervoor kreeg heel weining bloed,dus hield het in de gate, na een 2 dagen kreeg ik opeens meer bloed, en een paar uur later werd het wat meer. en ik kreeg krampen, in me buik en me onderrug ging pijn doen. en toen opeens na een uur ongeveer, anderhalf uur was het opeens weg,maar bleef vloeien. uiteindelijk rond 12uur snachts ging ik naar de wc. en zag wat. een soort zakje,maar zat niks in. Zo onegveer in het kort is het bij mij gegaan, maar er zijn natuurlijk vele verschillende verhalen, hoop datj e er wat kunt uithalen, voor de rest,, HEEL VEEL SUCCES MEID,, STERKTE !
Hier met 12.5 week een dood vruchtje op de echo... Bleek al met bijna 8 weken te zijn gestopt met groeien. Zat er dus al ruim 4 weken. Ik heb geen bloed verlies niks gehad. Wel sterkt het gevoel dat er iets niet klopte. Mij is toen verteld dat ik af kon wachten. Op den duur zou het er vanzelf uitkomen. Maar dat kon weken duren. Ik heb gekozen om een week te wachten. Ik kon ook diezelfde dag nog gecuretteerd worden, maar het overviel ons zo dat we eerst het wilde laten bezinken. Uiteindelijk ben ik de week daarna gecuretteerd. Ik weet niet wat je gaat beslissen, maar ik zou er niet te lang meer door lopen. Ik zag vreselijk op tegen de curettage, maar het is lichamelijk 100% meegevallen. Ik heb die week wachten als fijn ervaren. Maar het had niet langer moeten duren. We wilden toch weer verder met ons leven en weer zwanger worden. Ik wens je veel sterkte en succes met de juiste beslissing... Laat je het ons wel weten? Liefs Boney
Hoi, Ik had ook een leeg vruchtzakje kwam erachter bij een termijnecho (was toen 7 weken) daarna ook nog inwendige echo's gehad maar het was echt leeg. Ik wou ook wachten op de bloeding heb helemaal niks gehad geen buikpijn bloed of iets. Toch maar overgegaan op een curetage die ik vrijdag gehad heb het is nu voorbij bloed ook niet meer. Het is zeker aan te raden als het niet vanzelf helemaal op gang komt. In iedergeval heel veel sterkte. Dikke Knuff
Helaas, ik ben niet meer zwanger. Mijn lichaam heeft vroeg in mijn zwangerschap het vruchtje zelf opgeruimd. Ik heb daar zelf helemaal niets van gemerkt. Dat zei de gyn vanmiddag. Ik ben wel degelijk zwanger geweest. Dat ik me 9 weken echt zwanger voelde, komt door het hcg-gehalte. Ik heb alle kwalen gehad. Eén geruststelling is wel dat ik in ieder geval geen echte miskraam heb gehad, dus die pijn is me bespaard gebleven. Dat is een kleine pleister op een grote wond. De gyn heeft nog wel bloed afgenomen om te kijken hoe hoog het hcg-gehalte nu bij mij is. Ik voel me nu zo leeg en verdrietig. Ik voelde me heerlijk de afgelopen 9 weken, maar we gaan er voor. Hopelijk word ik snel weer zwanger! Succes iedereen en ik zal zeker dit forum blijven volgen. liefs Astrid
Sterkte verder meid. Het valt zeker niet mee. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. Knuffel van mij...
Hoi ! Nou, ik hoop voor dat die 10% t wint, maar de kans is groot dat het niet zo is ben ik bang.. voor het geval die 90% het wint, bij mij werd na 10 weken geconstateerd dat het vruchtje al een paar weken niet was gegroeit, maar dat laatste merk je niks van, want je lichaam zwangert gewoon door. Tot het punt dat je lichaam doorkrijgt dat het niet goed zit, dat is dan het punt dat je een miskraam krijgt. Bij mij heeft dat na de echo nog ruim een week geduurt, het doet niet bijzonder pijn, t voelt als een menstruatie, maar dan zwaarder en met klodders bloed en slijm. Bij mij kwam het vruchtje niet mee (wat ter grootte van een flink ei zou moeten zijn) en een week erna ben ik gecuretteerd. Sterkte meid!
Bij mij werd ook met 10 weken geconstateerd dat het vruchtje niet meer leefde. Diezelfde nacht heeft de miskraam doorgezet. Ik verloor bloed, stolsels en had buikpijn. Later op de avond heb ik echt meer pijn gekregen en ben ik paracetamol tegen de krampen gaan slikken. Uiteindelijk is het vruchtzakje + vruchtje er in zijn geheel uitgekomen. chteraf wren de krampen een soort weeen die ook echt en paar uur duurde en steeds heftiger werden. Nadat ik het vruchtje had verloren, werden de buikkrampen ook minder. het bloeden was ook hevig. Het betekent niet dat het bij jou hetzelfde zal gaan, ik hoor ook dat het soms nauwelijks pijnlijk is. Ik had alleen graag willen weten dat het ook op bovenstaande manier zou kunnen en dat wist ik niet waardoor ik er erg van ben geschrokken. Hopelijk schrik je hier niet van maar het is een eerlijk antwoord op je vraag. Meid, ik wens je veel sterkte en hopelijk wordt jullie hoop waarheid. Sterkte in deze periode.