ik heb vorige week vrijdag mijn curretage gehad, en hoef pas na 6 weken voor de controle te komen.. is dat niet te lang?
Na een curretage had ik alleen een nagesprek en omdat ze toch gaan onderzoeken of er iets in te vinden is duurt dat even een x aantal weken maar er komt bijna nooit iets uit domme pech noemen ze het. heel erg veel sterkte de komende tijd dikke knuf miriam
Hier ook na 6 weken. Het is meer een gesprekje over hoe het nu met je gaat, of je al ongesteld bent geweest en hoeveel en hoelang je gevloeid hebt.
Ik heb alleen een belafspraak. De gyn belt mij idd de 19e februari op (en dat is ongeveer 6 weken na de curettage).
Ja hoor, dat kan! Als het zwangerschapshormoon HCG uit je lichaam is, kan er weer een eisprong komen. Als die eisprong er is, ben je vruchtbaar. En als het dan die ronde niet meteen 'raak' is, word je vanzelf weer ongesteld.
Hoi, Ik moet op 20 februari terug voor controle, bijna 7 weken na de curettage dus.. Groetjes, Roosje
oke,, ik weet niet of ik uit mezelf een eisprong kan krijgen, aangezien ik normaliter Clomid gebruik, maar we zullen zien dan
Ik moet over 2 weken weer terug omdat ik dan ook de uitslag krijg van het lege vruchtzakje die ze gaan onderzoeken. Had ik eigenlijk niet verwacht want het is mijn eerste mk. Mij adviseerde ze ook om een maand geen gemeenschap te hebben om rustig alles op gang te laten komen. Groetjes
Ik moet ook 2 weken na deze curretage op nacontrole komen, ons sterretje werd ook onderzocht en dan hadden ze de uitslag ervan. Ook ons werd aangeraden tot je eerstvolgende eigen menstruatie het veilig te doen zodat je lichaam kan herstellen, dus bij ons is het wachten nu daarop en dan kunnen we ook weer verder...
Ik moest 2 weken later terug komen maar had ook een zware curretage duurde ongeveer een uur. Maar ze heeft meteen gekeken naar mijn eitjes en er was er toen al weer 1 zichtbaar... Dus ik hoefde niet meer terug te komen.. en mocht meteen weer zwanger worden want mijn lichaam zou toch niet zwanger worden als het daar nog niet klaar voor was.
Hoi, ik ben zelf na 3 weken al teruggegaan vanwege aanhoudende klachten. Maar de standaard afspraak stond inderdaad voor 6 weken. Bij die afspraak na 3 weken werd idd een echo gemaakt, alles was schoon en leeg, dus "niks" aan de hand, en die klachten? Geduld... Inmiddels weer 3 weken verder en buikklachten zijn over, nog wel veel slaap. Schrijf evt. vragen die je hebt op, voor hen is t een standaard check en als je niks vraagt sta je binnen 5 minuten weer buiten...