Meiden, ik zit met een vraag. Vorige week zaterdag begon ik bij 4 weken en 2 dagen te vloeien. Dit hield 1 a 2 dagen aan. Daarna was het 6 dagen eigenlijk alleen maar oudbloed. Ik heb de eerste 2 dagen niet getempt. Daarna wel. Mijn temp stijgt nu alleen maar, en vraag me af hoe dat kan? Is het dat toch niet fout gegaan en was het alleen maar een innestelling?? CD 3. 36.8 CD 4. 36.9 CD 5. 36.7 CD 6. 36.9 CD 7. 36.8 CD 8. 37.0 CD 9. 37.0 <-- vandaag .. Wie o wie kan mij een antwoord geven.. Liefs een onderzekere butterfly
Wel getest maar die was fout, dacht dat hij negatief was, maar na 5 min werd het hele ding roze.. dus nee, eigenlijk niet meer getest.
Het lijkt of ik nog een heel vaag tweede blauw lijntje zie. Waren je eerste testen donkerder dan deze? Als ze hetzelfde zijn, dan zou ik er toch een keer na laten kijken (echo!). Heb je verder pijn? Ik heb ook een keer getempd na een miskraam en mijn temp bleef 3 weken hoog. Was toen wel gecurreteerd bij 10 weken. Pas na 3 weken begon mijn temp te dalen en werden ook mijn testen negatief. Door het rest-HCG in je lijf kun je een hogere temperatuur krijgen.
Hoi ben zelf nu ruim 7 weken geleden gecurreteerd en niet ongesteld geweest meer, moet nu tempen en vanaf donderdag heb ik telkens 37,0 getempt. Mijn HCG zit nu ruim onder de 5 nog niet helemaal eruit. Denk dat het inderdaad het met HCG te maken heeft.
He Trees, de testen vorige week waren stukken lichter als deze, die kon je op de foto niet eens zien ! Ik denk dat ik maar over 2 dagen nog een test doe ofzo?! Want dit is wel vreemd... Ik heb verder geen erge pijn, heb dezelfde krampjes en steekjes vlak na mijn innesteling, en mijn borsten doen nog steeds pijn!
Wat raar zeg. Ik heb nog een keer naar de foto zitten kijken, maar mijn in streepjes-getrainde oog ziet het toch echt . Inderdaad over een paar dagen nog een keer testen of een bloedtest bij de huisarts vragen en dan het liefst twee om te zien of je HCG stijgt. Kan me voorstellen dat dit hartstikke onzeker moet zijn.
Dank je wel voor het kijken trees Ik ben super onzeker, en zeker omdat ik er rekening mee had gehouden dat het mis was gegaan, en ik nu toch misschien nog steeds zwanger ben. Ik zou een gat in de lucht springen dat wel !! Dinsdag na mijn werk ga ik testen halen.. denk ik ..
En dan kruitvat 2 voor 5 euro met ochtendurine! De kans lijjkt me heel klein, maar stel dat... dan spring ik ook het spreekwoordelijke gat in de lucht voor je
Ja die ga ik denk ik halen. Die zijn het beste .. Hahaha dank je wel Ik ga er ook maar vanuit dat het niet zo is! Zou wel erg leuk zijn ..
ik denk dat het toch komt omdat je nog wat HCG in je lichaam hebt meis. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik duim!
He Trees en Mamakitty ! Nee ben niet meer zwanger. Had getest en die was negatief. Dus het was nog HCG die in mijn lijf zat. Temp is nu rond de 36.8 en 36.9 al een paar dagen, dus hopen dat hij snel stijgen Heb wel al sinds gisterenavond krampen en steken links Dus hopen dat het me eitje is hihi... En ik hoop ook dat we lekker kunnen klussen vanavond, zitten namelijk midden in een verhuizing naar ons eerste huisje !!!! Liefs!!