Wat kan je allemaal samen met je echtgenoot doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloempje123, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Haha Jusi, ik ook!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Er staan al een hele hoop dat wij ook wel doen .
    Geld hoeft het echt niet te kosten ,
    Weet niet of idd nog kan fietsen? op fiets naar het bos wat eten mee . Doen wij ook vaak , nu kregen we er vandaag geen kans voor kwa weer.
    Naar het strand .
    Samen knutselen kaartjes maken , foto s plakken , je man heeft toch wel een hobby?

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wandelen in het bos, lekkere lange strandwandeling maken. Samen naar film, theater, dierentuin...
    Best veel opties om samen wat leuks te doen.
    Gewoon een dagje naar een andere stad waar je nog niet eerder bent geweest.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Maar dat is ook écht iets leuk om eens te vragen als je weer niets weet voor je verjaardag ;) : Spelletjes! En dan juist spellen die je ook met z''n tweeen kan doen.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij koken vaak samen. Hele uitgebreide recepten en gaan het daarna opeten.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    serieus?

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    *lol*

8. Mwhaha

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    +1:D

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.163
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Moeten we je dat nou echt gaan vertellen? Heeft meneer Pastoor dat niet uitgelegd bij jullie? ;)

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou echt geen geld uitgeven aan een weekendje weg als je zwanger bent en nog spullen moet kopen voor de baby en nog een auto moet laten repareren bovendien. Daar krijg je straks echt spijt van. Ik zou im jullie situatie al balen van een dagje weg dat een paar tientjes zou kosten. Je kunt het geld wel beter gebruiken.

Ik vond het tijdens de zwangerschap vooral erg leuk om samen met mijn man bezig te zijn met de toekomst: plannen maken voor de babykamer, spulletjes kopen, fantaseren over namen enzovoorts. Ik weet niet hoe handig jullie zijn, maar is het niks om een projectje te maken van de babykamer. Eerst samen meubeltjes op de kop tikken op marktplaats of bij de kringloper. En dan samen de meubels opknappen door ze te schuren en schilderen. Zjn jullie creatief om samen iets te maken om als decoratie in de kinderkamer te hangen? Ik heb wel eens een plafondlamp gezien van mdf met allemaal van die kerstlampjes erin (sterrenhemel). Of een soort activiteitenbord om tegen de muur te hangen bij de commode, met allerlei dingen waar de baby naar kan kijken of mee kan spelen tijdens het verschonen.
    Het is toch heerlijk om samen iets te maken dat straks voor jullie baby is!

Mijn man ik doen niet zo heel veel bijzonder dingen samen. Vooral dingen die hier al wel genoemd zijn. We eten en praten samen. Af en toe kijken we samen een film. We hebben op dit moment één televisieserie die we samen volgen, maar dat zijn er ook wel meer geweest.
    We hebben periodes dat we geregeld een spel spelen. Kolonisten van Catan (kaartspel) is een tijd favoriet geweest. Verder spelen we wel eens toren van Babel en heel soms rumikub, yahtzee of scrabble. Maar ik moet bekennen dat de meeste spellen nu al heel lang in de kast liggen. Verder zitten we best vaak zoals nu samen op de bank; ik met de iPad en hij met de Playstation. (Of xbox of wii, whatever.) Als het straks weer mooier weer is gaan we samen wel eens wandelen en fietsen. Samen de stad in en onszelf dan eens trakteren op koffie met gebak is ook een 'uitje'.
    Over het algemeem maakt het ons niet zoveel uit wat we doen, we vinden het gewoon leuk om iets samen te doen.

Ja, en nu natuurlijk iets leuks doen met de kleine. Samen naar de kinderboerderij of naar een speeltuin. Dat is echt genieten! Maar goed, zo ver is het voor jullie natuurlijk nog niet.

11. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Haha Jusi toch:p

Deel Deze Pagina