Ik zou graag willen weten bij welke kliniek je zoontje(s) besneden is en welke methode er gebruikt is...de klassieke methode ofde klemmethode? Mijn eerste zoon is besneden op de klassieke manier toen hij 4 maanden oud was en hij heeft gelukkig nergens last gehad, was zeer snel hersteld Nu hoor ik dat de klemmethode nog beter is maar op internet lees ik toch wel vaker dat kindjes meer last hebben. GEEN DISCUSSIES VOEREN WAAROM JE NOU WEL OF NIET ZOU MOETEN BESNIJDEN AUB Wil alleen ervaringen horen van andere dames
Ik weet niet waar jij precies woont maar in Rotterdam heb je een goede kliniek zitten waar ze dat doen. Zelf heb ik een dochter dus hoef ik het niet te laten doen maar al mijn neefjes ( stuk of 5) hebben het daar geloof ik laten doen en hoor alleen positieve dingen erover. Misschien kan je even googlen.
Hoe heet de kliniek? De meeste klinieken hbben meerdere vestigingen in het land, woon zelf in Den haag Heb je enig idee welke methode er gebruikt is voor jou neefjes? Zat er zo een klem omheen?
kijk even op Besnijdeniscentrum.nl Besnijdenis bij jongen of man onder plaatselijke verdoving Welke manier weet ik niet, Ik kan het wel voor je vragen maar dan heb ik het antwoord morgen pas voor je. Kijk even op de site zou ik zeggen.
Mama van Dilara ben met mijn 1ste zoon ook bij besnijdeniscentrum geweest ..,. Daar doen ze heg alleen op de klassieke manier dus met hechtingen...met die klem doen ze het zonder hechtingen geloof ik..wilde juist meer info over die andere manier van besnijden...maar bedankt Verder geen mama's die mij meer kunnen vertellen?