wat kan je als moeder zijnde je toch kapot schrikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mv3hartendiefjes, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Gewoon direct naar de EHBO en foto s LAten maken. Enneh voor de volgende keer ook al fiets je zelf je kind een fietshelmen opzetten. Ik ben ooit een keer van m'n fiets afgereden met m'n kindje voorop en die had er ook een hersenschudding aan over gehouden. Sindsdien dus een helmpje op.

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

heb de ha gebeld en omdat ze nog niet heeft gespuugt hoef ik voor de rest nog niks te doen maar als ze vannacht nog erger word mocht ik gelijk naar ziekenhuis ik hou ze nu heel erg goed in de gaten
    heb wel een wek advies voor elke 2 uur
    ze speelt nu gelukkig maar hoop dit ook zo blijft ze heeft net een zetpil gekregen ze grijpt steeds naar hoofdje pff
    super bedankt voor al jullie super lieve reacties
    moet inderdaad maar eens helmpjes zien aan te schaffen poeh ben nog nooit zo bang geweest
    nogmaals super bedankt vind dit allemaal zo super lief al die medeleven en lieve woorden thanks:)

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Fijn dat het iets beter gaat met je moppie meid, maar houd haar goed in de gaten inderdaad. Ik blijf het raar vinden dat ze een klein kind met een zware hersenschudding niet ter observatie opnemen, ik dacht dat ze dat altijd wel deden in NL? :(

Goed dat je dit trouwens geplaatst hebt want daardoor wordt er weer de aandacht gevestigd op het belang van fietshelmpjes! Hopelijk worden dan toch de nodige kinderen dit (en nog veel erger) bespaard. :)

Sterkte en beterschap nogmaals!

4. tappie

tappie Lid

19 mrt 2008
    99
    0
    0
    Wat zal je geschrokken zijn!
    Ongeluk zit in een klein hoekje en vaak is het zo gebeurd.

Mocht je twijfelen, gelijk weer bellen hoor!

Ik ben niet zo handig met de fiets en meerdere kindjes, ik heb nu een fietskar en als mijn fiets valt blijft de kar gewoon rechtop staan, hele geruststelling

5. mv3hartendiefjes

Ja Nikki vond het ook raar maar blijkbaar vind mijn ha anders beter weet het ook niet
    als ik merk ze anders gaan reageren dan ga ik gelijk naar het ziekenhuis en niet naar ha post
    ze blijven verplicht om te helpen en als ik het niet vertrouw ga ik niet nog eerst ff naar een post toe waar je eeuwen moet wachten..
    en net wat je zegt het is goed dit is geplaatst
    zo zie je maar weer dan een helmpje toch echt wel van belang is:)

6. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wat zul je geschrokken zijn! Ik weet hoe je je voelt. Mijn zoontje heeft zich eens losgewurmt uit zijn fiettstoeltje, en op het moment dat ik remde om hem tegen te houden, stond hij op en vloog voorover uit het fietstoeltje. Als ik er aan denk krijg ik nog kippevel. Ik heb mijn fiets op de grond gegooid en omwonende kwamen op mijn gegil af en hebben mij naar het ziekenhuis gebracht met mijn zoontje. Hij had alleen een schaafwond, maar omdat hij suf was werd hij ter observatie opgenomen. Ik was ook niet weg gegaan, want ik vertrouwde het niet. Hij is een uur suffig geweest, en heeft geslapen. Toen hij wakker werd was hij weer de oude en ook weer net zo ondernemend als normaal :D Als je het niet vertrouwd zou ik de eerste hulp bellen en je verhaal uitleggen, al is het maar om je gerust te stellen

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wat zal je geschrokken zijn!
    Hopelijk knapt de kleine snel weer op!

8. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Ik zou onmiddellijk bellen bij wegvallen, met dat soort dingen wil je het zekere voor het onzekere hebben lijkt mij.
    Wat al eerder gezegd is, snap ook niet dat ze je niet voor de zekerheid voor een foto naar het ziekenhuis hebben gestuurd.

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nou ik had op de EHBO gezeten hoor, snap niet dat zo'n HA zegt dat zolang ze niet spuugt er niets is..

Sterkte met je meissie.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Daar komen ze tegenwoordig steeds meer van terug. Door de fietshelmen kan een bult niet naar buiten maar slaat ie naar binnen en dat is heel gevaarlijk.

11. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Oh god wat erg! Zou me ook dood schrikken! Helaas zitten ongelukjes in een klein hoekje, kan gebeuren dus!

Ikzou wel ff bellen idd. T zou me echt niet kunnen schelen wat ze van me denken maar dat weg vallen is eng idd....

Heel veelsterkte!

12. mv3hartendiefjes

onwijs bedankt voor alle goede tips en lieve woorden

ik heb ze nu weer op bedje gelegt
    ze is wel erg bozig en huilt ook echt heel erg veel
    snap daar niet veel van
    als ze n fiets ziet gilt ze al alles bij elkaar poeh dat is ook echt heel erg want moet elke dag op de fiets voor de kinderen:$
    hoe ga je zo iets dan oplossen poeh
    thanks lieve meiden dit doet me goed
    ga vanavond nog eens kijken vertrouw ik het niet ga ik gelijk door naar het ziekenhuis en blijf net zo lang tot ik word geholpen en ze mij serieus gaan nemen

13. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Jeetje wat zul je geschrokken zijn!!!! Zo zie je maar dat een ongeluk indd in een klein hoekje zit terwijl je denkt dat je de fiets goed vast hebt.
    Hou het in de gaten hoor en volg je gevoel!!

Ik zou wel zo snel mogelijk proberen weer op de fiets stappen en benoemen wat er is gebeurd...

Sterkte!!

14. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.970
    113
    Das dezelfde discussie als dat een motorhelm een dwarsleasie kan veroorzaken. Hij voorkomt ook ernstig hersenletsel en dat risico is veel groter.

Een helm vangt de eerste klap op en kan veel letsel voorkomen!
    Mijn dochtertje is nog geen 5 maanden maar terwijl ik dit topic lees neem ik me voor haar een helmpje op te zetten tegen de tijd dat we met haar gaan fietsen!

Maar heel veel sterkte met je dochtertje, hopelijk houdt ze er niks aan over en is ze gauw weer opgeknapt!

15. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

idd als ze steeds wegvalt ha bellen...
    en je kan hier niets aan doen het gebeurd ieder moeder wel eens...
    maar geef je wel een tip stap weer lekker op de fiets want de oudste voelt zich schuldig en die zou ook wel denken we gaan niet meer op de fiets mijn schuld en omdat de kids geschrokken zijn is het ook belangrijk om de angst ff weer te overwinnen zelfs voor jou...
    sterkte meid en hopelijk is je kindje snel weer beter....

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik snap de arts niet.
    Hier elk uur wekken en bij nogmaals wegvallen moesten we gelijk naar het ziekenhuis voor controle.

Sterkte meis.

17. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meis :( maar dit kan iedereen gebeuren. Ik snap je gevoel hoor. Zo zouden we ons allemaal voelen maar je kunt niet alles voorkomen.

Hoe is het nu?

Dikke knuf !

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoe is de nacht gegaan?

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Môgge meis, ik hoop dat je meisje de nacht goed is doorgekomen?

20. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik hoop dat jij en je meisje goed de nacht zijn doorgekomen!

Deel Deze Pagina