Ben ook benieuwd. Ik ben zelf dokters-assistente en als een moeder ons zou bellen dat een kindje zo nu en dan wegvalt dan moet zo'n kindje direct komen en evt ter 24-uurs observatie naar het ziekenhuis. Ik sta er weleens verbaasd van hoe anders sommige artsen handelen terwijl daar standaard protocollen en rochtlijnen voor bestaan. Laat even weten hoe het met je kindje is. Gr Ingrid.
o wat lief al die reacties dank jullie wel de nacht is redelijk gegaan heb ze elk 2 uur wakker gemaakt en de oogde goed nu heb ze weer zetpil gekregen ze grijpt wel steeds naar haar hoofdje ze heeft er echt last van agerm vind dit zo zielig dadelijk stap ik toch op die fiets voor haar en de middelste en wat wat boodschapjes doen pff vind het nu al dood eng hopen dat vanavond ook weer goed gaat
Ik vind het echt raar dat je kindje niet is opgenomen ter observatie. En..op de fiets weer? Misschien heb ik t mis, maar het lijkt me voor haar herstel echt niet gezond om nu al weer op de fiets te zitten!! Dat is best belastend voor t nekje en d'r hoofd hoor!!!
Ik snap het allemaal wel, maar toen ik n hersenschudding had moest ik echt een paar dagen plat hoor. En niet anders kunnen....er is toch altijd wel ergens een oplossing als t om de gezondheid van je kindje gaat? Of de dokter moet t niet afgeraden hebben, maak me er alleen zorgen over...
Ik ben bang dat haar arts dat niet aangeraden heeft.. Hier had mijn zoontje een aantal weken geleden een hersenschudding en die gaf zelf aan dat hij wilde liggen of viel in slaap. Dat heeft ruim 4 dagen geduurd met toezicht van een arts. Maar als haar dochter speelt.. Pijn aan haar hoofdje zal ze wel even hebben maar kun je miss evt pcm voor geven.
het is mij juist aangeraden om gelijk weer op de fiets te stappen er is niks met haar nekje en ze geeft dingen heel goed aan als ze moe is dan laat ik ze slapen en ze speelt gelukkig wat ze is gisteren avond ook in bad gegaan mocht 3 dagen niet nat worden haar wondje dus haar haren niet gewassen ze vond het heerlijk en genoot er van ze doet het nu goed en ik heb geen lange afstanden gefietst ik moet toch eten hebben en dan moet ik wel maar ze mocht gewoon mee op de fiets ze was niet bang dus we hebben ook wat overwonnen