Kunnen jullie je ook zo storen aan bepaalde liedjes of deuntjes bij reclames op TV? Zo irriteer ik me echt aan dat deuntje van de Liptonice Green reclame waarbij de stoep en gebouwen worden begroeid door allerlei planten en gras en de mensen allemaal hetzelfde dansje doen Pffff vreselijk Jullie ook leuke voorbeelden van irritaties?
Ik kan altijd wel janken bij het muziekje van de Karwei reclame.. Vind 'm niet irritant, maar ik word er zooo verdrietig van Maar goed, ik ben daar sowieso heel gevoelig voor, ik heb het ook bij de intro van Law&Order en ontelbaar veel andere reclames en programma's
Kinderstemmetje met een oostblokbeatje eronder: FAKANSJIEEEE, LEKKER OP FAKANSJIEE! Dat irritante reclamespotje van één of andere vakantiediscounter naar oorden als Chersonisos, Tenerife en Turkije. Brr.
@ Vivelafet, ik weet precies welke je bedoeld, volgens mij is dat van Corendon vliegvakanties pffff inderdaad zwaar irritant haha
Ik snap ook werkelijk waar niet waar sommige reclame's bedacht worden!!!!! Die bureau's moeten ze per direct sluiten. Zoals die van Zalando, denken ze nou werkelijk dat zo'n reclame leuk is?!?!?!? Ja, je praat erover, dus het is reclame, maar ik zou er om die reden niet eens iets willen kopen! Ik vind die van karwei supermooi! Zit altijd mee te neurieën en de tv gaat altijd harder bij die reclame, haha! Ik vind die namejamajippiejippiejeee van hornbach zo irritant, kippenvel krijg ik ervan! Die van Correndon is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritant ja. ennuh...vliiiiiiieeeeeeeeeegwinkel punt nl... ook! Als ik er nog meer weet, kom ik terug!
Ik vind de reclame van Jumbo ook echt irritant. Vooral dat kinderstemmetje op het einde "Hallo Jumb(p)o".
Weet je wat ik ook zo vervelend vind? Dat die vrouw met die leuke stem nu ineens de kruidvatreclames inspreekt, terwijl ze eerst die van de Hema deed.. Als ik nu een kruidvatreclame hoor denk ik nog steeds aan de Hema
zo was er ook eens een mannestem van de Hema reclame waarvan ik heilig overtuigd was dat het Piet Paulusma was, precies dezelfde stem dit is voor mij echt de walgelijkste reclamemuziek YouTube - Menzis Commercial De Menz Centraal (2009) Deze vind ik ook vreselijk, dat geschreeuw! YouTube - Vodafone Roaming 'Wintersport' (english version)
En de reclame van Plus-supermarkt. Weer zo'n kinderlijke stem met dan ook nog eens een spastisch "plus'' gebaar wat meer weg heeft van het slaan van een hysterisch kruisje...
Helemaal mee eens! Ik vind dit echt de allerstomste reclame van dit moment. Weet je, als je goed oplet dan zie je dat die mensen niet eens gelijk dansen. Ik irriteer me er mateloos aan en ik heb het er ook steeds over tegen me vriend met de woorden "heb je die ook weer". Het merk is nu wel bekend bij mij. Hebben die reclamemakers het stiekem toch goed gedaan.
Voor mij is de tenenkrommende reclame op dit moment wel van Zalando Echt dat gegil en die vieze dikke blote man, het deuntje. Alles is gewoon vreselijk , bleh
Ik vind die van de plus vreselijk!!!!! Hier vind zoonlief de reclame van zalando geweldig.. Hij kijkt altijd meteen om als hij dat deuntje hoort haha ikzelf vind 'm echt erg Maargoed.. Die jumbo is idd ook echt niet leuk!
CARGLASS!! Grrrrrrr irritant deuntje! "Carglass repareert, carglass vervangt!" En dan nog van die slechtacterende lui erbij. Bleeeeeeh.
Het aller vervelendste van al die reclames vind ik, dat ze altijd veel harder staan dan het programma wat je kijkt.
hahaahah geweldig al jullie reacties, allemaal zoooo herkenbaar!!! En gezien mijn MMM HAAT ik echt de reclame van "claire"
idd heel irritant die jullie noemen en het volume idd. Ik had er van de week ook 1, maar weet hem niet meer.
Er is ook 1 reclame waar een gezin aan tafel die zitten weg te dromen van een toetje (volgens mij van almhof?) Die vader vind ik echt z'n vreselijke nerd! Ook geen leuke reclame!