Wie ook besteld bij Labelfriends?

Discussie in 'De lounge' gestart door Puck1, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik was al bekend met labelfriends en had altijd vrij snel mijn producten in huis. Nu moest ik ook labels hebben voor onze jongste dus dacht bestel daar weer, nu na 2,5 wk heb ik mijn bestelling nog niet! Vorige week achteraan gebeld, ja het zou afgelopen week nog op de bus gaan, we zijn weer 5 werkdgn verder! Op mijn mail reageren ze niet. Ik heb er onderhand een naar gevoel bij. Iemand anders ook deze klachten of niet?

Groeten Puck.

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik zie veel klachten van de laatste weken op internet. Ik kan niets vinden over faillissement, ook op Sathijn BV (hoofd BV) in Hoorn niet.
    Misschien dat ze een deze dagen ineens failliet zijn.

3. FairyHunter

FairyHunter Niet meer actief

Ja ik heb hetzelfde gehad en mijn bestelling uiteindelijk wel gehad. weet niet voor hoeveel je hebt besteld maar heb het idee dat ze kleine bestellingen wel leveren en grote niet. Toen ik ging googlen had ik de hoop wel opgegeven dat ik het nog binnen zou krijgen.
    Wij hebben ze meerdere keren gemaild en gebeld zelfs het Franse deel gemaild maar daar schijnt hetzelfde aan de hand te zijn. nooit reactie gehad op mijn mails en telefoon werd ook nooit opgenomen.

4. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik ben ook even gaan googelen en daar word je idd niet vrolijk van, heb gister dus ook maar weer gebeld (krijg ze wel telefonisch te pakken) en nu niet zo vriendelijk de mevrouw te woord gestaan, was echt pissig. Er werd me beloofd dat het dezelfde dag nog werd verstuurd en ze heeft woord gehouden. Vandaag heb ik de labels ontvangen al is de kwaliteit niet meer wat het geweest is. Jammer!

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.157
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik heb er ruim 5 jaar geleden de labels voor de oudste besteld, ging allemaal heel vlot toen (woon in België zelfs). Wilde voor de jongste als hij geboren is ook labels bestellen maar dat kan ik dus beter niet doen misschien? Was heel tevreden van de kwaliteit van hun labels! Raar dat het ineens zo slecht loopt dan..

6. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier 5 weken moeten wachten. Uiteindelijk wel gekregen.

7. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik zou het niet doen Meisje89, als wij nog weer labels nodig zijn zoek ik ook een andere site. Dit gezeur en er steeds achteraan moeten wil ik niet nog een keer. Ook zijn ze niet zo duidelijk als onze eerdere bestelde labels (2010 en 2012). Heel jammer want ze hebben leuke labels!

8. megacarls

megacarls Niet meer actief

Labelfriends heb ik ook gebruikt bij alle 3 de kindjes. Met korting een pakket besteld via de bambix streepjescodes e.d.
    Ik ben 2 keer heel tevreden geweest over de labels. (2010 en 2013, di van 2012 heb ik nooit hoeven plakken dus kan ik niet over oordelen). Ik heb naamstickers voor kleding, naamlabels om te strijken, schoenlabels en stickers voor op plastic. Zaten ook hele grote bij die ik dus nooit gebruik. Zover ik me kan herinneren heb ik er nooit klachten over gehad maar het is dan ook alweer even geleden. Goedgemerkt heeft ook goede labels.

9. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik bestel labels via goedgemerkt. Deze bevallen mij prima en wordt altijd snel geleverd. Heb ze meestal met een paar dagen in huis.

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.157
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Da's inderdaad jammer! Voor nummertje 2 dan toch maar een andere website zoeken ja. Ze hadden mooie labels ja en de kwaliteit destijds zeer goed ja! Jammer dat ze zo achteruit gegaan zijn. Dan maar op zoek naar een ander!

Deel Deze Pagina