wie o wie gebruikt ook de puckababy? ik vraag me namelijk af, ik heb er vandaag 1 gekocht en meneer slaapt nu prins heerlijk. maar vannacht als hij wakker word voor een voeding, moet ik hem dan uit de puckababy halen, of gewoon oppakken voeden en terug leggen. want als hij niet gepoept heeft verschoon ik hem ook niet. want hij word daar heel wakker van. ben bang als ik de puckababy uit doe dat ik het zelfde probleem heb. of ik doe alleen het ritsje even open. liefs
Ik deed de inbakerzak wel uit omdat mijn zoontje me anders niet lekker beet kon pakken (1 handje in mijn zij, andere handje op m'n borst). En deed dan ook altijd meteen de luier. Zat bovendien altijd met hem lang rechtop omdat het boertje laat kwam en dat was wel belangrijk ivm de reflux. Gelukkig sliep hij wel altijd zo weer verder.
Mijn oudste liet ik ook altijd ingebakerd s'nachts. Alleen even de fles en dan hup weer terug. Ik zou hem dus aan laten als je echt alleen voedt.
Idem maar dat heeft maar een paar weken geduurd (3-7 weken) daarna sliep mevrouw door en ze gaat pas na de late voeding de puckababy in (ivm vroeg wakker worden anders)
Ik haalde Sven er altijd uit, maar ik verschoonde m wel altijd. Ook al had ie alleen geplast. Maar hij sliep eigenlijk heel makkelijk weer verder. Ik vond het ideaal die puckababy!
Tijdens het voeden haal ik Luca wel uit de Puckababy, maar ik verschoon zijn luier ook altijd. Na z'n fles gaat ie terug in de Puckababy en slaapt ie vaak zo verder.
vind het zo'n uitkomst de puckababy! hebben ook de nachten weer terug gevonden ik haal ons meisje er wel altijd uit, verschoon de luier en geef de fles en na de boer gaat ze er weer lekker terug in en slaapt ze meestal meteen weer verder. als ik haar er niet uit haal dan kan ik haar niet lekker laten liggen en daarna een boer laten doen, dan heb ik haar zo raar vast (is mijn idee dan hoor heb het 1 keer geprobeert maar vond het niet handig)
nou meneertje slaapt idd goed in de puckababy. 's nachts doe ik het ritsje open en kan hij met zijn handjes bij de fles. na het voeden en boertje snel weer dicht en lekker verder slapen.