hellppp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl26, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl26

girl26 Lid

12 jun 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi meiden,

Ik heb een vraagje.

3 dagen terug kreeg ik in de nacht een hevige buikpijn wat niet te beschrijven viel wat ook geen nod gevoel was onder de navel (volgens mij de baarmoeder) een soort drukkend gevoel me echte hevige steken ik verkrampte gewoon, en de pijn kwam soms met vlagen terug het drukkend gevoel. de volgende dag had ik maar een klein beetje bloed (niet door me urine heen normaal echt wel vreemd). normaal heb ik 3 dagen echt wel buikpijn maar die dag dat ik dacht krijg me nod had ik nergens meer last van alleen soms een beetje bloed in me tampon wat echt weinig is. sinds gisteren word ik ook echt misselijk van koffie drinken en krijg last van me borsten wat ik normaal echt niet heb als ik al me nod heb. en ik hou last van de zijkanten een trekkend gevoel en eind van de avond is me buik opgeblazen en me ontlasting is nog steeds niet normaal.

maar mijn vraag is zit nu in me 3 dagen en heb nu van 3 dagen 1 tampon vol moet ik toch gaan testen of niet want dit is niet een normale ongesteldheid. of zeggen jullie nee dat is het niet waard om een test te doen?

ohjah en ik plas echt veel veel.

groetjesss

2. Engeltje85

26 okt 2012
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai girl26

Ben je anders altijd regelmatig ongesteld? En wanneer zou je ongesteld moet worden? Dat trekkende gevoel zouden je banden kunnen zijn die zitten ongeveer waar je eierstokken zitten.

Als je al een paar dagen overtijd ben gewoon testen.

3. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Heb je geen blaasontsteking?

4. girl26

girl26 Lid

12 jun 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden, nee blaasontsteking ken ik het gevoel en dat is het zeker niet. oke dus gewoon testen ik acht nog ff een dag en als het dan nog niet normaal is ga ik testen. bedankt.

5. girl26

girl26 Lid

12 jun 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohja ik had vandaag me nod moeten hebben of gisteren

6. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Doe jij nou 3 dagen met één tampon, of lees ik het (hopelijk) verkeerd? :)

Liefs,

7. girl26

girl26 Lid

12 jun 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou nee ik bedoel dat die tampon dan met die 3 dagen vol zou zitten hahaha nee ik verwissel het per uur ong :p

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Okey!!!! Gelukkig maar!!! :p

Dan zou ik toch maar even testen, nee heb je en ..... ;)

Liefs,

9. sterretje88

sterretje88 Actief lid

29 apr 2013
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook een test doen. Vorige ronde had ik ook een bloeding, op de dag van mijn NOD, weinig,..bijna niet tamponwaardig, maar wel rood! Ik had de moed opgegeven, maar bleek toch zwanger.... ik testte een week later positief. Late innesteling.... Helaas is het uitgelopen op een vmk, maar een bloeding hoeft dus niet altijd verkeerd te zijn...

Gezien je andere klachten zou ik gewoon testen..... succes

10. girl26

girl26 Lid

12 jun 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik heb dus 3 dagen kleine beetje bloed gehad en me klachten gaan ook niet over misselijk en heb nu ook pijn in me onderrug. ik ga over 3 dagen testen dan is het een week later wantja latere eisprong lijkt mij ook dat je dan later een posi test hebt of zie ik dat verkeerd? bedankt meiden ik hou jullie op de hoogte

Deel Deze Pagina