hoi allemaal ik heb al van alles geprobeerd punt.nl web-log.nl maar ik snap er niks van ik zoek er eentje die makkelijk te maken is en bij te houden is wie o wie heeft een goede tip?
Gata het over je kindje? Ik heb mijn blog namelijk bij zwangerenmeer.nl www.xavier.zwangerenmeer.nl is site van mijn zoontje. Ik vind het erg makkelijk bij te houden en het is gratisss!
ja kan ook over casey gaan maar ook over het zwanger worden enzo dus niet echt een babysite alleen zeg maar
ja ik heb nu mn eigen site. op blogspot.com zodra ik er iets op heb gezet zet ik het adres heir wel neer. liefs
http://blogs.baby-wens.nl die gebruik ik Ook voor de lijst van de februari 2009 mama's en is best makkelijk en de mogelijkheid om foto's etc te uploaden..
Er is zo'n selectiebox, meestal onderaan de pagina. Alles is ook in het Nederlands, de volledige website en de helpteksten zijn allemaal vertaald.
Ik heb er ook eentje via blogspot www.mamaanita.blogspot.com. Ik ben ook niet zo'n computerheld maar deze lukte mij wel zonder problemen. Ook al had ik al een site voor Kylian (zie www knop) eentje voor mijzelf vind ik toch ook heerlijk. Groetjes Anita