Paaskoekjes die zandkoekjes met een soort crème erop, je kan ze alleen met Pasen en kerst kopen, maar die zijn lekker!! Verder verschilt het heel erg, vooral nu ik zwanger ben, heb de ene dag zin in dit en de andere dag zin in heel wat anders!
Ja pindakaas nog zo iets, van de calve met nootjes, dat eet ik ook uit de pot smaakt heerlijk wat hagelslag erover en je hebt snickers, maar die koop ik niet meer, er zitten 6000 kcal in een pot en die pot kan ik in 3 dagen op hebben en dat is zo slecht!
M&M's Zeg altijd tegen mijn man om dit NIET meer mee te nemen. En als hij het niet heeft meegenomen word ik boos
caramel chocolade van cóte dor ijskoffie (verslaafd aan de blikjes ) cola kleine snoepjes (eet ik in bed bij een kopje thee ) tukjes /pringles Eigenlijk alles wat snoep/koek/chips is. Zodra mijn dochter op bed ligt ga ik los Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand niet snoept of alleen in het weekend, ik zou er heel erg onrustig van worden
nichelle ik deel je verslaving van die kleine paaskoekjes/kerstkoekjes..ik vind ze gruwelijk lekker! en verder: flikken! kan ik niet van af blijven
Op dit moment ben ik "verslaafd" aan de kleine bakjes ijs van Hertog, chocolade momentje en kersen! Rond de Pasen hebben ze ook van die heerlijke rondje koekjes met een soort glazuur, die kan ik ook echt niet weerstaan . Bokkenpootjes zijn nu tijdens mijn zwangerschap ook echt gevaarlijk, daar ga ik om 21:00u nog voor naar de supermarkt (open tot 22:00u).
Zoute drop, zo'n zak gaat meteen leeg. Maar ook Milkachocolade, mmmmm zoute chips en tumtummetjes!!! Vooral als het weer die tijd in de maand is, moet ik dit niet kopen!
Mmmm.... Tja, dat kan van alles zijn... Maar vooral chocolade doet het hier goed! En ik las ook dat Manyana dezelfde verslaving als mij heeft. Pindakaas met nootjes en hagelslag. Heerlijk!! Op een bruine boterham met pitjes, mmmmmmmmmmmm, jammie!!
Harlekijntjes zoete drop. Dat is eigenlijk de enige drop die ik eet en dan ook meteen de hele zak. Daarom koop ik het eigenlijk nooit. Cafe noir koekjes, maar dan wel die van Verkade. Andere merken vind ik niet lekker. En paprika chips, mjammie!
Ohhhhh die is idd errrugggg lekker!!! Als mn schoonzus naar Engeland gaat vraag ik altijd of ze 4 zakken mee neemt
Met drop en snoep zoals redband die banaantjes, daar heb ik echt niks mee, ik ben verslaafd aan de echte ongezonde dikmakers.
Ik kan je wel wat opsturen Mijn voorkeur gaat uit naar de Pringles versie, maar misschien vind je die van Walkers/Lays beter?
Jaa die van Lays moet eerlijk zeggen dat ik die van pringles nog nooit op heb Wat kost dat als je het op moet sturen met verzendkosten enzo??
Yoghurt snoepjes! En chips. Ik haal altijd van die kleine zakjes, want een grote gaat ook in een keer leeg.
Die Pringles zijn..Zo heerlijk. Er zijn hier ook van die franse frietjes chips met salt & vinnegar smaak, die zijn wat minder. Oohh, ook extra crunchy!! Ik heb geen idee hoeveel ze zouden kosten met verzendkosten