Wat kan je niet weerstaan in je koelkast of voorraadkast?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Knoflook olijven. Heb ze niet vaak, maar als ik ze heb...

En verder zo'n beetje alle soorten chips. En kletskoppen. Hmmmm. Chips heb ik altijd wel in huis, maar ik kan me gelukkig redelijk beheersen.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Kan het ook nergens vinden wat die kosten zijn :(
    Alleen van NL naar de UK..

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ben niet zo van de chips of bonbons, maar buiten dat houd ik erg van lekkers en snoepgoed, dus haal het niet in huis, omdat ik het dan in 1 keer opeet. Bijv. M&M's, vlaai, stroopwafels, after eight, maar ook lekkere (buitenlandse) kazen, grote olijven met amandel, haphaphap! Ik snap gewoon niet dat mensen een half pak m&m's in hun kast kunnen hebben, en dan gewoon een paar dagen lang. Hier is het dicht of op.

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Chocola. Als ik dat koopt, gaat het ook gelijk op. Kan dat niet eens in mijn kast bewaren. Ik koop nu ook bewust geen paaseitjes, anders groei ik echt dicht.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, heerlijk! In het buitenland verkopen ze ook nog meer smaken, met caramel, pindakaas, weet ik veel. En ze verkopen ook zakken met gemengde smaken, ook ideaal voor als je ze allemaal lekker vindt. Misschien maar goed dat ik hier in Nederland woon ;).

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Dicht of op haha heel herkenbaar. Ik haal dus gewoon nooit snaai in huis. In het weekend mag ik dan zondigen en dan bak ik meestal een taart of koek. Verder mis ik het snoepen niet gelukkig. Ik heb trouwens wel net drie Matzes met suiker weggewerkt, dat is ook iets dat ik niet kan weerstaan :)

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

roomyoghurt/ vruchtenkwark en chocola. ik koop het iedere week opnieuw bij het boodschappen doen en na twee dagen is het weer op:)

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Paarse doritos :D

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik kan Maltezers niet weerstaan. Of Danio kwark. Of Café Noir koekjes :D Er zijn zoveel dingen waar ik niet van af kan blijven. Rozijnenbol met boter, kaas en poedersuiker is ook favoriet bij mij.

10. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Toffifee, kinder bueno, gevulde paaseitjes en chipito's chips. Vreselijk frustrerend, ben ook erg zwak in de supermarkt momenteel. Waar ik het voorheen met gemak kon laten liggen, verdwijnt het nu zonder nadenken in mijn mandje..

11. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Van die buggles en dan met spuitkaas alpenkruiden van die kok. Ik koop het alleen bij zeeeeeeeeeeeer speciale gelegenheden want het is na 2 avondjes op...

12. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb hier al een half jaar een zak m&m's met amandelen (uit amerika) liggen. Is m'n beloning voor als ik onder de 90 kilo zit. Is wel een goede stimulans op die manier. Anders lukt het mijmook niet hoor.
    Maar als over een maand de tht-datum is berijkt gaat ie toch echt op, ongeacht m'n gewicht dan :D:D kan hem toch moeilijk over de datum laten gaan, hihi :D:D

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn man verkoopt heel veel producten vanuit Amerika waaronder kokos m&m's en die zijn ook zo lekker! Volgens mij heeft hij ook die pindakaas m&m's :p

Ik ben verslaafd aan chocola maar eet het echt heel weinig! Snack à jacks met kaas vind ik ook heeeeel lekker

14. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ah wat doet dit topic me aan! Heb gelijk zin om te snacken :). Hier ben ik dol op zoete zachte drop, mix snoepjes, chips.. Daim! (die kleintjes) Ahh *loopt richting kast*

15. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kokos m&m's??? Wooooow dat klinkt goed :D Heeft je man een webshop? ;) :D

Bij mij varieert het heel erg wat ik niet kan weerstaan, de ene keer krakelingen, de andere keer chips of chocola in alle soorten... Vind fruit ook zo lekker savonds maar ben vaak gewoon te lui om het te snijden :)

16. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier kunnen we ook verschillende soorten M&M's krijgen :D Pepermunt, kokos en pindakaas inderdaad. Ook die nieuwe Kitkat Chunky's met hazelnoot is lekker

17. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Chips Lays sensations Thai sweet chilli

Haal die dan ook niet vaak in huis, want dan gaat hij gegarandeerd op. Was ook niet zo blij met mijn vriend toen hij er gister mee aan kwam zetten!

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

OMG wat een kwijl topic... ik ben dol op chocola, maakt niet uit in welke vorm: reep of snickers of paaseitjes gewoon ALLES.

En dorito chips en buggles zooooo lekker!
    Nee geen bakje maar gelijk een zak....en het probleem bij mij is dat ik graag na iets zoets, iets zouts wil eten en andersom...

19. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Milka met stukjes Daim....daarom loop ik er maar rap aan voorbij in de winkel.

20. Tese

Tese Niet meer actief

Alle soorten chips en chocolade. Van beide altijd wat in huis. Hier is het ook dicht of op. Nu ik weer aan de ww ben kan ik wel netjes een schaalte chips per keer nemen.

Deel Deze Pagina