Denk denk, zou het echt niet weten, ik heb geen koek/snoep/ijsverslaving Niet dat ik het niet lust, maar ik eet het gewoon zelden tot nooit, heb het ook eigenlijk niet in huis. Mocht ik echt trek krijgen pak ik meestal een cracker met kaas of zoiets
Zou hier echt geen probleem zijn, haha, ik heb het of niet in huis, mocht ik het hebben blijft het rustig weken liggen, heb pas nog allerlei chocoladeeieren van vorig pasen weggegooid De kinderen eten het ook niet echt, mijn man houdt er niet van en ik heb er meestal geen zin in hahaha
Na dit topic ofja eigenlijk tijdens heb ik honger gekregen, en ja het pak vanille vla is al op ( schaam schaam ) toen heb ben ik maar kippenragout gaan maken met pasteitjes ( kant en klaar ) met champignons maar die zijn ook heel lekker
Zoute dropjes, paprika chips en die dikke tabletten melkchocolade met rozijnen en pinda's van de Aldi. Nomnomnomnom
Chocoladepaashazen / kerstmannem / sinterklazen En die moet ook in 1 keer op..hoe groot hij ook is Per feestdag probeer het te beperken tot 2 stuks (niet per keer hoor haha)
Hier zoveel wat ik gruwelijk lekker vind maar ook erg goed af kan blijven. Bij mij is het weken niks snaaien en dan weken vanalles en nogwat door elkaar. Favoriet: - kletskoppen - rolo - kinder reepjes. Niet die bueno maar die vierkantje reepjes met witte verrassingsei vulling zegmaar - van die grote ronde platte melkchocolade met spikkels erop van de bakker - toastjes met kipsate en surinaamse ei salade
Mona frambozen pudding. M&ms wel de echte en dan de mini's. Roze koeken. Kitkat. Slagroomroomtaart. Chocomelk van nuticia.
Vooral hartig, hamkaaschips, buggles met danishchefkaas, knakworstjes en gerookte zalm en tosti's. Qua zoet: alleen de kinderreepjes en de rittersport met hele hazelnoot
Wijn, kaas, olijven, en alle soorten chips nootjes etc. Echt een hartige snoeper. Gelukkig ligt geen van allen op dit moment in de kast
Cookiedough/cakebeslag. Heel slecht maar ik lik t heel graag uit. Koop dit spul dus ook nooit.. Verder kan ik alles wel weerstaan, moet ook zeggen dat ik geen snoep en veel koek in huis heb
Hmm wat een slecht topic Bastognekoeken.. die koop ik niet meer want zo'n pak kan in één keer op zijn.. en straciatella kwark.
Chocolade. Vooral zo'n chocolade paashaas . Die heb ik zondag gekregen voor mijn verjaardag en zojuist het laatste stukje opgegeten. Té lekker.
Eigenlijk al het lekkers! Daarom koop ik het niet, want dan eet ik me zo binnen een paar maanden helemaal rond .