Wat kan je nog meer gebruiken ipv utrogestan om baarmoederslijmvlies te ondersteunen

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wish2, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zijn er meiden die weten wat er nog meer te gebruiken is ipv utrogestan, als ondersteuning van het baarmoederslijmvlies? ik merk dat mijn lichaam heel heftig reageert op deze hormonen en mijn cyclus van slag is na een paar maanden gebruiken achter elkaar bij cryo pogingen, ik kan het ook niet in volledig eigen cyclus doen want mijn baarmoederslijmvlies breekt al vrij snel weer af, al een week voor de menstruatie. Heb ook ergen hoofdpijn de laatste tijd van de bollen.
    Iemand tips? Heb deze vraag ook uiteraard gemaild naar onze arts

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Volgens mij kun je nog een extra dosis pregnyl nemen maar die moet je wel voorgeschreven krijgen. Is dan een lagere dosis dan de hoeveelheid fie je krijgt om je eisprong op te wekken.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Tarwekiemolie wil nog wel eens helpen. Verder zou je hormoonyoga kunnen doen. Ook kun je vragen aan je gyn of kinderaspirines je zouden kunnen helpen.

4. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden, ik gebruik al een tijdje tarwekiemolie capsules en die hormoonyoga ga ik ook proberen je had me al een linkje gestuurd jj1980
    Ik dacht ook aan pregnyl ben benieuwd wat onze arts terug mailt

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hoop dat ze wat anders voor je kunnen betekenen..

Heb zelf echt helemaal geen last van de utro en vorige keer iui en 1 tp kwam het er zo doorheen..

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve wish ik dacht ook extra pregnyl. Heb weleens gelezen tot 3 spuiten pregnyl om de 2 dagen. Maar hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen

7. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik reageer ook heel heftig op utrogestan en moest daarom 7 dagen na mijn eerste pregnyl nog eens pregnyl spuiten. Wat een verademing was dat! En mijn LF was nu netjes 14 dagen. Maar het kan ook zijn dat je drie keer een dosis pregnyl moet spuiten, dat is afhankelijk van het ziekenhuis.

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik heb bij mijn eerste ICSI pogingen na de punctie Pregnyl gehad ipv Utrogestan.
    Toen moest ik op dag 0, 3 en 6 na punctie 1500 EH Pregnyl spuiten.

9. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat voor klachten had jij als ik vragen mag? Ik gebruik geen pregnyl voor de eisprong bij de cryo cyclus want ik heb van me zelf altijd een eisprong, maar hoop dat ik het dan na de tp mag gebruiken.
    Heb jij in je natuurlijke cyclus ook een korte LF?

10. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat heb ik nog nooit gehoord na de punctie alleen pregnyl en jij gebruikte dus helemaal geen utrogestan na de verse embryo tp?

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Idd alleen Pregnyl.
    In mijn ziekenhuis destijds kreeg je óf Pregnyl óf Utrogestan.
    En de Pregnyl kreeg je alleen bij minder dan een x aantal follikels ivm extra risico op overstimulatie.
    Toen ik later van ziekenhuis wisselde kreeg ik Utrogestan en ik heb ook wel eens op eigen verzoek beide gehad.

Maar 3x 1500 EH Pregnyl is/was heel gebruikelijk ipv Utrogestan.

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Je hebt ook een ander merk progesteron bollen: progestan. Hetzelfde maar net van een andere fabrikant. Wie weet zou je dat kunnen proberen?

13. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Tijdens mijn ivf wel utro gehad. Werd hier misselijk en draaierig van en gewoon op dag 10/11 mijn menstruatie. Nu in natuurlijke cyclus wel pregnyl, maar geen utro. Stuk fijner maar op dag 11 mijn menstruatie dus korte lt. fase. Die heb ik schijnbaar altijd. (Denk ik)

Dus tips welkom. Tarwekiemolie gebruik ik al. Weet niet of ik wel verschil merk.
    Wat is hormoonyoga?

Liefs dromen77

14. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Nog even een vraagje, ik heb de laatste maanden ook steeds vaker echt veel pijn en dan begint pas later de menstruatie van Max 2 dagen en nog een groot aantal dagen spotting. Hier misschien ook tips voor.
    Dat de menstruatie weer komt is al vervelend genoeg, maar laats twee nachten wakker gelegen par uur van de pijn en vervolgens de dag daarna pas mijn menstruatie.

Alvast bedankt

15. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb die hormoonyoga nog niet geprobeerd ik ga het vanavond proberen, ik kreeg de tip van jj1980 dit is op YouTube op te zoeken.
    Wb die pijn twee dagen voor menstruatie dat herken ik niet wel in mijn gewone cyclus maar dan alleen als ik echt ga menstrueren, kan je dit niet bespreken met het Zh? Het is wel heel vervelend hoor als je dat er ook nog eens bij hebt.

16. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag mail terug van de kliniek onze arts neemt morgen contact met mij op om deze vraag te bespreken, ben benieuwd wat ze zegt....

17. Dromen77

Dromen77 Actief lid

22 mrt 2014
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wish. Dank je wel voor je antwoord.
    Die hele erge pijn had ik tijdens een gewonen cyclus en nu deze keer, maar dit was ook min of meer een gewone cyclus. Ik ga het vragen als ik van de week voor een echo moet, en anders actie ondernemen als het blijft ofzo.
    Zal zo eens kijken naar de yoga

Deel Deze Pagina