dat lijkt me echt vreselijk! geen kip van kfc dat zou ik nooit overleven hahaha zou er een moord voor doen om die te eten *kwijl*
Alle wasverzachters met een geurtje... blegh! Ik krijg het er zuur van, word misselijk en krijg hoofdpijn!! Voorheen nooit last van gehad! (ook niet bij de vorige zwangerschap) Dus nu maar aan de neutral wasverzachter!
Koffie. En mn vriend... Ik irriteer me overal aan. Verschrikkelijk. Hoop dat dat over een paar weken voorbij is.
Rauwe zalm, getverdegetver.... Was er voorheen al geen fan van, maar nu van de lucht alleen al... Irritante mensen, en dat zijn er spontaan een hoop meer geworden sinds ik zwanger ben. Ik heb ook echt het idee dat je als zwangere ineens als publiekelijk bezit gezien wordt... Vorige week in de bioscoop zat er een wijf (ja echt een wijf, geen meisje, mevrouw, meid of dame) naast me, wat lekker haar hele verhaal over een nare bevalling in het regionale ziekenhuis gaat zitten verkondigen. Dat ik daar echt niet heen moest. Haar zoontje was ook echt een knap mannetje, want dat hadden al meerdere mensen tegen haar gezegd, krijg je die foto's ook nog ff onder je neus gedouwd.... En als klap op de vuurpijl kwam haar geniale vent met de wijze tip dat ik me toch echt aan de 3 x R regel moest houden. "rust, regelmaat, en....euh.... " waarop ik het maar even afmaakte voor hem door reinheid erbij te vermelden. Waarop zij weer doodleuk antwoorde, " ja, maar niet te strikt hoor, anders kom je nergens meer". Juist ja. Bedankt voor deze geniale tip!!! Ten eerste moet je me niet lastigvallen in de bios. Ten tweede, hou dat 'advies' lekker voor je, ik ben slim en vaardig genoeg om mijn eigen mening te vormen, en ja ik kan lezen!!! Lang leve dit forum waar tenminste nuttige adviezen op staan, en als ik er niet uitkom, ik ZELF om hulp kan vragen... Nare automobilisten, volgens mij denkt iedereen, laten we haar lekker ophouden O en pittig eten kan ik ook al niet meer verdragen....
-Vlees braden, moet er niet aan denken om het te moeten doen! -Thee, terwijl ik een echte theeliefhebber was voordat ik zwanger raakte!! - Alle voedsel soorten eigenlijk, lust niks meer en heb nergens trek in en dan heb je een lieve man die zegt schatje je moet wel goed eten en drinken hoor!!!! Grrrr - Bepaalde deo/aftershave luchtjes van manlief, om te kosten nu. Bepaalde luchtjes in de supermarkt, heb altijd voor de zekerheid een plastickzakje in mijn jaszak voor het geval dat ik moet overgeven!! Dat was het geloof ik wel!!
Zei vanmiddag nog dat ik de lucht van de vanille groene thee niet meer kan uitstaan.. Maare.. ik had me grote mond moeten houden denk Ging daarna bijna over me nek toen ik koffie voor vriendlief ging zetten, Ging zowat over me nek toen ik ratatouille hapje voor zoonlief ging warm maken, bah bah.. Tis hier echt begonnen
heerlijk he even je frustratie kwijt idd, ongevraagd advies, daar ben ik zwaar allergisch voor 3jaar geleden zwanger van zoonlief, aller eerste kleinkind in beide families dus ik kreeg wel 1000x alle verhalen te horen van iedereen pfff dacht echt dat ik doordraaide toen op een verjaardag. alsof ik wil weten wat voor horrobevalling je heb gehad. nou ik heb ze is ff haarfijn míjn horrorbevalling ook verteld stak er met vlag en wimpel bovenuit whahaha heerlijk even dat klagen waar je je allemaal aan kan irriteren
Oh nee, ik kan juist niet genoeg krijgen van aardappels! In alle vormen heeeeeerlijk..... Zelfs toen ik kotsmisselijk was.