Wat kan je nu niet uitstaan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roozjuh, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    :$ dat lijkt me echt vreselijk! geen kip van kfc :p dat zou ik nooit overleven hahaha zou er een moord voor doen om die te eten *kwijl*

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Alle wasverzachters met een geurtje... blegh!
    Ik krijg het er zuur van, word misselijk en krijg hoofdpijn!! Voorheen nooit last van gehad! (ook niet bij de vorige zwangerschap)

Dus nu maar aan de neutral wasverzachter! :p

3. KimberlyJessica

10 jan 2012
    21
    0
    0
    Receptioniste
    Rotterdam
    @roozjuh ; Nee ik moet er echt niet aandenken hahaha, dus bij deze je mag ze allemaal hebben!!!

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Koffie. En mn vriend... Ik irriteer me overal aan. Verschrikkelijk. Hoop dat dat over een paar weken voorbij is.

5. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Rauwe zalm, getverdegetver....
    Was er voorheen al geen fan van, maar nu van de lucht alleen al...

Irritante mensen, en dat zijn er spontaan een hoop meer geworden sinds ik zwanger ben. ;)
    Ik heb ook echt het idee dat je als zwangere ineens als publiekelijk bezit gezien wordt...
    Vorige week in de bioscoop zat er een wijf (ja echt een wijf, geen meisje, mevrouw, meid of dame) naast me, wat lekker haar hele verhaal over een nare bevalling in het regionale ziekenhuis gaat zitten verkondigen. Dat ik daar echt niet heen moest.
    Haar zoontje was ook echt een knap mannetje, want dat hadden al meerdere mensen tegen haar gezegd, krijg je die foto's ook nog ff onder je neus gedouwd....
    En als klap op de vuurpijl kwam haar geniale vent met de wijze tip dat ik me toch echt aan de 3 x R regel moest houden. "rust, regelmaat, en....euh.... " waarop ik het maar even afmaakte voor hem door reinheid erbij te vermelden. Waarop zij weer doodleuk antwoorde, " ja, maar niet te strikt hoor, anders kom je nergens meer".
    Juist ja. Bedankt voor deze geniale tip!!!
    Ten eerste moet je me niet lastigvallen in de bios.
    Ten tweede, hou dat 'advies' lekker voor je, ik ben slim en vaardig genoeg om mijn eigen mening te vormen, en ja ik kan lezen!!! Lang leve dit forum waar tenminste nuttige adviezen op staan, en als ik er niet uitkom, ik ZELF om hulp kan vragen...

Nare automobilisten, volgens mij denkt iedereen, laten we haar lekker ophouden :(

O en pittig eten kan ik ook al niet meer verdragen....

6. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Oeeee dat voelt goed, weer lekker wat van me afgeschreven! :cool:

7. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    rauwe kip! bah!

8. wanda73

wanda73 Actief lid

24 dec 2010
    242
    0
    0
    zoekende
    Kampen
    -Vlees braden, moet er niet aan denken om het te moeten doen! -Thee, terwijl ik een echte theeliefhebber was voordat ik zwanger raakte!!
    - Alle voedsel soorten eigenlijk, lust niks meer en heb nergens trek in en dan heb je een lieve man die zegt schatje je moet wel goed eten en drinken hoor!!!! Grrrr
    - Bepaalde deo/aftershave luchtjes van manlief, om te kosten nu.
    Bepaalde luchtjes in de supermarkt, heb altijd voor de zekerheid een plastickzakje in mijn jaszak voor het geval dat ik moet overgeven!!
    Dat was het geloof ik wel!!

9. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Zei vanmiddag nog dat ik de lucht van de vanille groene thee niet meer kan uitstaan..
    Maare.. ik had me grote mond moeten houden denk ;)
    Ging daarna bijna over me nek toen ik koffie voor vriendlief ging zetten,
    Ging zowat over me nek toen ik ratatouille hapje voor zoonlief ging warm maken, bah bah..
    Tis hier echt begonnen ;)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heerlijk he even je frustratie kwijt :D
    idd, ongevraagd advies, daar ben ik zwaar allergisch voor :p 3jaar geleden zwanger van zoonlief, aller eerste kleinkind in beide families dus ik kreeg wel 1000x alle verhalen te horen van iedereen pfff dacht echt dat ik doordraaide toen op een verjaardag. alsof ik wil weten wat voor horrobevalling je heb gehad. nou ik heb ze is ff haarfijn míjn horrorbevalling ook verteld :p stak er met vlag en wimpel bovenuit whahaha

heerlijk even dat klagen waar je je allemaal aan kan irriteren

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    aardappels!

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    denk dat aardappels nu op nummer 1 staat wat de meeste niet meer lekker vinden :p

13. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Oh nee, ik kan juist niet genoeg krijgen van aardappels! In alle vormen heeeeeerlijk..... Zelfs toen ik kotsmisselijk was.

Deel Deze Pagina