Ja ik zal het laten weten. Duurt nog wel even hoor, 13 december pas. Aftellen kan weer beginnen he . Laat jij ook weten hoe je echo was? Ik ga duimen voor een schitterende echo!
Vandaag echo gehad. Het hartje klopte!! Vk dacht ook een vleesboom te zien dus voor een extra controle nog even langs de gyne geweest. Bleek een stukje weefsel te zijn en kan geen kwaad. Kindje vandaag dus zelfs 2x gezien en zelfs het kloppende hartje gehoord. Zo’n bijzonder moment <3
Jeeeeeej! Gefeliciteerd! Super fijn dat je het kloppende hartje hebt gezien en gehoord! Was je erg zenuwachtig? Gelukkig kan dat stukje weefsel geen kwaad trouwens. Altijd even schrikken als ze iets zien, maar gelukkig onschuldig . Geniet lekker van je zwangerschap !
Dankjewel! Ja blijkbaar wel. Wegens flinke maagklachten naar de huisarts geweest en die zei dat t kwam door pure stress. Oeps! Jij heel veel succes de 13e!
Mijn eerste echo was met 6+6 en al een kloppend hartje te zien. Vandaag 2e echo dus ben super zenuwachtig
Komt vast helemaal goed! Dat je met 6+6 weken een kloppend hartje gezien hebt is al een heel goed teken. Succes vandaag!
Jeetje, zelfs maagklachten van de stress! Hopelijk kan je nu na de goede echo een beetje meer ontspannen . Mijn echo is helaas verplaatst naar de 14e... Een dag langer wachten dus . Maar goed, nog 48 uur te gaan .
Ah dat is balen, maar t is gelukkig maar een dagje ik duim voor een mooie echo voor je !! Ik mag volgende week donderdag weer naar de gynecoloog. Benieuwd hoe onze spruit t dan doet. Vandaag voor t eerst wat minder misselijk. Heel blij mee, maar wel gelijk weer een beetje angstig. T is ook nooit goed he
Echo was super! Ben zelfs een paar dagen vooruit gezet. Ipv 3 juli is het 30 juni geworden. Ook hebben we de baby veel zien bewegen
Nou, we hebben weer een schitterende echo gezien . Ten opzichte van de vorige keer is echt een super groot verschil zeg, echt een mini mensje! De kleine deed het goed en heeft zelfs gezwaaid. Ben twee dagen vooruit gezet trouwens, ook weer fijn . Spannend voor jou volgende week donderdag! En snap heel goed dat je angstig bent nu je minder misselijk bent hoor. Die symptomen geven toch een soort houvast he. Maar symptomen komen en gaan, dus wie weet hang je morgen weer boven de wc . Hoop het niet voor je uiteraard! En ik ga weer duimen voor een mooie echo voor je!
Oh wat een super mooie echo zeg! Het is echt al een herkenbaar mensje Haha ach wat schattig dat zwaaien! Je bent al bijna bij de 12 weken, dus dan kun je echt helemaal gaan genieten Niet misselijk oid? Ach ik hou me vast aan het kloppende hartje wat we gehoord en gezien hebben. T vruchtje was wel wat kleiner dan t termijn wat ik dacht te zijn (5dg) maar de vk zei dat dat in t begin nog erg kan veranderen. En inderdaad.. vanochtend met t tandenpoetsen kon ik weer boven de pot gaan hangen ik laat je volgende week donderdag wel ff weten hoe t was.
Ja ik kijk wel naar de 12 weken uit hoor. Lijkt een eeuwigheid te duren voor je daar bent, maar nu schiet het op . Ik ben helemaal niet misselijk. De eerste weken was ik soms ‘s ochtends wat weeïg en ook na het avondeten, maar dat is de laatste weken ook niet meer het geval. Wel zijn mijn borsten gegroeid en zijn ze momenteel altijd rond en hard... Dus elke dag check ik meerdere malen de grootte en hardheid van mijn borsten . Dat jullie een kloppend hartje hebben gezien en gehoord is natuurlijk ook een super goed teken! Echt een mijlpaal in de ontwikkeling. Volgende week gaan jullie vast weer versteld staan van de grootte van jullie kleintje. Gaat zo snel . En de termijn bepalen is ook lastig in het begin. Elke millimeter maakt dan een wereld van verschil. Benieuwd hoe ver je volgende week bent. Balen dat je weer boven de pot kon hangen, maar geeft je ook weer wat rust hahaha. Ik kijk uit naar je echofoto volgende week !
Nou wat fijn dat je geen last van de misselijkheid hebt gehad! Dat lijkt me echt ideaal Die borsten herken ik ook wel, hoor mn man in ieder geval niet klagen haha! Ik laat je volgende week ff weten hoe t was en een foto erbij. Kan niet wachten
Hey ! gisteren echo gehad. Hetgeen wat ze de vorige keer hadden gezien als weefsel bleek nu een tweelingkindje te zijn. Heb een Vanashing twin. Dat kleintje heb t niet gehaald en zal uiteindelijk verdrukt worden en verschrompelen. Placenta en navelstreng was nog te zien. Verder maakt onze andere kleine het goed ! Meting zat op 8w2d dus heb mn eisprong destijds iets later gehad. Hartje was ook weer flink te horen. Over 2,5 week alweer de termijnecho en dan kunnen we eindelijk ons geheim aan iedereen vertellen Echofoto volgt nog!
Jeetje, was zeker wel even schrikken? En bizar dat er zelfs al een placenta en navelstreng was gevormd van dat andere kindje terwijl de vk de vorige keer niet kon zien wat het was! Jammer dat hij/zij het niet heeft gehaald . Zijn jullie er verdrietig onder of valt het mee? Gelukkig maakt jullie andere kleine het goed! Fijn om dat vlak voor de feestdagen bevestigd te hebben. Spannend, over 2,5 week dus weer een echo. Leuk hoor! En ben heeeel benieuwd naar je echofoto ! Nou ik had vandaag ook onverwachts een echo. Ik wil vandaag bloed laten afnemen voor de NIPT, maar mijn formulier was een dag “te oud” en dan kan je geen bloed laten prikken. De vk moet namelijk uiterlijk 7 dagen geleden hebben bevestigd dat dit een vitale zwangerschap is. Tja, zit vandaag op dag 8 dus ben te laat. Gelukkig kon ik langs de vk voor een nieuw formulier én voor bevestiging van goede zwangerschap. In eerste instantie wilde ze alleen het hartje checken, maar dat kon ze niet vinden met de dopler. Dat ding had een gigantische ruis namelijk. Dus werd er een echo gemaakt. Had ik uiteraard helemaal geen probleeem mee . Gelukkig kon de vk met het echoapparaat gelijk het kindje vinden met goed kloppend hartje. Armpje bewoog en het maagje en blaasje waren zelfs gevuld. Ben weer helemaal blij .
Ik moet zeggen dat we er eigenlijk heel rustig onder zijn. T is ook iets waar we niet van uitgingen of verwacht hadden. Met de vorige echo was er al niets te zien dus t zal (denk ik) in een heel vroeg stadium misgegaan zijn. Hebben t gister mn schoonouders verteld door sokjes te geven met I❤️Oma en opa. Helemaal door t dolle heen! Zo fijn om t met iemand te kunnen delen Als volgende echo (termijnecho) goed is, dan maken we het aan iedereen bekend. Heel benieuwd naar de reacties! Met de formulieren voor de NIPT komt het best nauwkeurig dan! Wel super leuk dat je de kleine dan een extra keer hebt kunnen zien nog een speciale reden dat jullie voor een nipttest gekozen hebben? Nu al gevuld maagje en blaasje? Wow zeg! Je bent bijna al t eerste trimester door, gaat echt snel! Vind t wel erg leuk om zo steeds een beetje bij te kletsen, hihi Foto volgt vanavond. Ben nu niet thuis