minder zin in dingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belindada, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Hallo dames,

Hebben jullie daar ook last van dat je niks wilt, alleen samen zijn met je partner. Heerlijk naar je kleintje uitkijken. Ben al niet zo dol op verjaardagen e.d. maar heb er nu helemaal geen zin in:(
    Kan er ook echt sago van worden als mensen met allemaal verplichte dingen aankomen zetten.

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Jaaaaah! Herkenbaar!!
    Heb het dus ook. Niet zozeer alleen "geen zin", maar ben ook regelmatig gewoon te moe. Geen energie ervoor...ook niet voor "gezellig met vriend naar kindje uitkijken" trouwens.. beetje kletsen en dagdromen gaat prima, maar als vriendlief voor de 26e keer dezelfde internetpagina met kinderkamers en kinderwagens bekijkt en dan steeds vraagt "en deze?? en deze??" krijg ik echt zin om te gaan slaan. Laatmemetrustikbenmoeikwilslapen... pfff.. hoop dat ik straks wat meer energie heb, ben niet de gezelligste nu.

3. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    hey dames,

Waarschijnlijk zitten jullie nog in de eerste paar maanden/weken van jullie zwangerschap. Bij de meeste mensen gaat het over hoor. Ik heb er nu wel weer behoorlijk last van, maar over het algemeen ben ik nu weer zo fit als ik was voor mijn zwangerschap (behalve mijn bekken dan) ... Dus het komt goed! :D

4. Suusje1

Suusje1 Lid

21 apr 2011
    47
    0
    0
    Hey dames,
    Ik hoor meerdere inderdaad dat ze lekker alleen willen zijn en minder zin krijgen in dingen. Bij mij is het juist niet zo. Ik ben wel soms moe maar ik krijg juist meer zin om dingen te doen. Lekker de kinderkamer en juist lekker weggaan en van mijn vriend heb ik juist geen last:D zal wel een mazzeltje zijn! Ook ben ik juist niet chagerijnig. Heb wel zo me momenten uiteraard maar niet dat ik er vaak last van heb. Iedereen succes ermee.

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik heb echt het gevoel dat ik lekker in m'n eigen bubbel wil zitten.

Ben vandaag 37wk zwanger en het is sinds een week of 2. Heb totaal geen zin om weg te gaan naar verjaardagen oid, of gewoon op visite. Laat mij maar lekker thuis blijven en m'n eigen dingen doen.

6. Belindada

Belindada Niet meer actief

Ik ben al in week 24 dus helaas niet meer in het begin, heb het al me hele zwangerschap. Ben niet echt sago hoor dat is het niet, gewoon niet zo behoefte aan anderen mensen om me heen.

7. Iefie

Iefie Niet meer actief

Volgens mij is dat heel normaal. Ik heb dat niet m'n hele zwangerschap gehad, maar nu heb ik heel veel behoefte aan privacy. Bij mij moet je momenteel niet zomaar voor m'n deur staan of een opmerking plaatsen als 'ik wil je nog wel even bij je op de koffie voordat je bevalt' want dan krijg je de wind van voren (of ik doe gewoon de deur niet open). En weet je wat nog erger is? Ik voel me er helemaal niet schuldig over!

8. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb er ook last van...alhoewel...ikzelf niet , maar de mensen om me heen :p. Ik ben altijd al erg op mezelf geweest en heb sowieso nooit echt van verjaardagen of visite gehouden, maar nu tijdens mn zwangerschap is het helemaal erg. En juist nu word ik regelmatig gebeld of staat er onverwachts iemand voor de deur..pff. Ontzettend lief allemaal, maar toch.... Het is zelfs zo erg dat ik soms gewoon de telefoon niet opneem of de deur niet open doe :) Niet omdat ik chagrijnig ben of moe oid, maar omdat ik er gewoon geen zin in heb. Heel erg...ik weet t.

9. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Yup, nu ruim 11 weken. Best wel het begin dus nog. Hoop dat ik straks minder moe ben, want wordt er zo langzamerhand behoorlijk chagrijnig van!:cool:

10. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland

Het is heel herkenbaar..

Ik ben zelf aankomende woensdag jarig en heb er zoooowww geen zin in... Gelukkig komen alleen mijn schoonouders die avond en zaterdag de verjaardag party..... Van mij en mijn vriend want die is in okt jarig... ik heb gelijk gezegt dat ik het nit tot 5 uur trek en dat ik om 2 uur in bed lig ;) en dat iedereen dan maar weg moet :$

11. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik heb het de laatste paar dagen heel erg! Zit het liefst gewoon lekker thuis, dan dat ik weg moet of zo... En dat terwijl ik normaal gesproken nogal graag winkel, ergens op de koffie gaan enz. ;)

Deel Deze Pagina