Wat kan jij niet???

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kan niet heel goed zingen.
    Ik zing ook niet lelijk, maar ik zing niet zo mooi dat ik zo in een musical zou kunnen. En niet dat ik dat dan weer wil, maar ik zou willen dat ik wel heeeeel mooi kan zingen.
    Ik kan ook niet heel goed acteren. En dat zou ik ook wel heel graag willen kunnen.

Maar nogmaals, ik hoef echt niet beroemd te worden hoor. Het lijkt me gewoon tof om daarin eens uit te blinken!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Call of duty spelen.... :) spel op de xbox waar mijn vriend supergoed in is!

zo netjes was opvouwen als mijn moeder...

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    ja, dat kan ik ook niet... Mijn man kan zo'n mooi, recht 'luizenpaadje' trekken bijvoorbeeld, terwijl ik al lang blij ben dat ik 'r een staart in krijg!!

En kasten geordend houden, ben ik ook zéér slecht in...

Tip voor op de vingers fluiten (ik las dat mensen dat niet konden, vandaar): circeltje maken van duim en middelvinger, deze in je mond duwen en je tong dubbelklappen, terwijl je je mond probeert dicht te doen...
    (En dan nu afwachten hoeveel mensen uiteindelijk met natte vingers achter hun pc gaan zitten hier... ;) )

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb het geprobeerd, maar lukt nog steeds niet. Nu wel een mooie boos spuugspatters op mijn beeldscherm :D.
    Misschien dat het niet gaat met een tongpiercing?

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@mijkeltje, buiten het feit dat ik mijn vingers heb volgekwijld en mijn engelse bulldog me nu heel raar aan zit te kijken is het me nog steeds niet gelukt!

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mja, dat kan ik dus ook niet he, tegen de tijd dat ik weet hoe ik moet lopen en schieten ben ik al 10 keer doodgegaan, whahahahaha.

<<<<<<< Gaat ook proberen te fluiten ;)

7. Momfulness

@Suzie, met een tongpiercing moet je eerst je linkervoet in je rechterbroekzak stoppen, een rondje draaien en scheelkijken anders lukt het niet.... Ben benieuwd of het nu wel gaat lukken....

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik kan ook niet netjes de haren van ons dochtertje doen. En als het me wel lukt, trekt ze soms weer die elastiekjes uit haar haren. Dan kom ik aan op de peuterspeelzaal en zie ik al die kleine meisjes met prachtige haarcreaties en dan heeft mijn dochtertje twee scheve staartjes en allemaal losse plukjes omdat ze aan haar haar heeft gefriemeld onderweg.
    Ik ben altijd te laat met broccoli of bloemkool uit de pan halen, het is meestal een zielige drap die uit elkaar valt.
    Kip bak ik meestal keihard en gortdroog, omdat ik té zeker wil zijn dat het gaar is.
    Ach, maar ik maak wel weer heerlijke gehaktballen en pannenkoeken.

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Inderdaad! Nu gaat ie goed! Maar dan wel met 1 vinger in mijn oor en mijn haar in een ananasstaart.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    whahaha vriend hond en kind wakker maar niet van t fluiten.... heb een piercing in tong en lip (euhm bovenlip dus niet me onderlip ;D ) maar daarom lukt t denk niet..

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik kan trouwens ook geen aardappels of appels schillen met een normaal mesje, alleen met een dunschiller, anders heb je kans op vierkant aardappels.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik kan niet goed mijn benen scheren.. er blijven altijd wel ergens haartjes zitten..:)

Kan voor de rest even niets bedenken.. :D

13. Momfulness

@Suzie, ik lig op de grond hier! haha

@Cila, probeer Suzies methode eens...

Nou ik ga teveel offtopic sorry.

14. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    wat ik niet kan uhm wasmaschine aanzetten volgens mij zet ik hem altijd verkeerd:D8)

15. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Oplossing voor je eerste probleem: Een rijstekoker ;). Is de rijst altijd goed :D

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hahaha weer iedereen wakker ik gestrekt op dek vriendje lief kijkt me wel heeeeel raar aan ik moet maar stoppen denk anders komt me volgende berichtje vanaf het gesticht...
    maar t lukt me echt niet
    :( ik wil me hond kunnen roepen door op me vingers te fluiten ik vind dat zoooooow stoer

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nouja, jullie hebben in ieder geval wél humor!!! Dus dan mag het best OT gaan toch??? ;).

Ik kan trouwens geen ronde gehaktballen maken (moest ik aan denken toen ik las over vierkante aardappels), die van mij hangen in het midden tussen vierkant en rond :D

Hier zit dochters haar ook 5 sec goed hoor in de ochtend, op het KDV allemaal nette meisjes, nette jurkjes / kleding en die van onz loopt er dan weer verfromfraaid bij.... lekker dan ;) (wel altijd schoon natuurlijk en hele leuke kleding, maar ze is net als haar moeder ;) hahahahahaha)

18. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hihi, leuk topic, jezelf eens lekker afkraken:D
    Ik kan geen/ niet:
    * jus maken
    * mijn tijd goed indelen dat alles op een dag ook gedaan is.
    * lang een serieus gesprek houden, ik moet er als afkoelertje altijd even een grapje tussendoor gooien.:)
    * kort bellen met een vriendin

Er komt vast nog wel meer!

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh.... ik kan een hele waslijst maken volgens mij:

- planten verzorgen (gaan bij mij altijd dood)
    - met mijn tong mijn elleboog aanraken (moet je eens kijken hoeveel mensen dat nu gaan proberen :D)
    - attent zijn (echt een probleem... als ik zie wat alle mensen ooit onthouden dan voel ik me echt een enorme sul)
    - kip bakken (wordt nooit gaar)
    - elektriciteit aanleggen (alle andere klussen in huis pak ik aan, maar elektra vind ik eng)
    - mezelf ertoe zetten mijn badkamer iedere week te poetsen (slecht hè?)
    - enzovoorts
    - enzovoorts
    - enzovoorts

.........

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ik kan niet....

-zachtjes lachen terwijl ik dit lees!
    -Zoals mijn moeder zo de was hangen dat je t niet hoeft te strijken
    -de strijkwas bijhouden, zon hekel aan dat ik eens in de 2 weken alles wat we hebben moet strijken!
    -alles zo wegleggen dat ik t de volgende keer weer kan vinden

Deel Deze Pagina