breien, haken en dat soort dingen hahahah, kan alles koken als ik er de tijd ervoor neem. Ik heb wel woordblindheid dus later word er voor gelezen door pappa en ik maak fantasie verhaaltjes uit mijn hoofd hahahah
ik kan niet slapen en ben echt zo moe! maar steeds als ik de slaapkamer oploop wordt jayla wakker en dan wil ze uit bed
ga anders met de dekbed lekker samen op de bank liggen zitten mischien kom je dan wat tot rust en zijn ook
daar trapt ze niet in hahaha en ze slaapt nu maar als ik dan de slaapkamer oploop springt ze op! ik mag niet eens me dekentje pakken
ik kan geen appel schillen met een gewoon mesje, eieren pellen zonder ze te verpesten, ik kan niet zachtjes praten, net doen of ik een cadeau leuk of mooi vind als ik het eigenlijk heel erg stom of lelijk vind, ik kan absoluut niet parkeren, vooruit, achteruit, zijwaarts.... het aantal keren dat mn vriend is uitgestapt als ik reed, zodat hij de auto moest parkeren... :S schaam schaam
oooh jemig ik kan zoveel dingen niet (waar moet ik beginnen) ik las TS over draadjesvlees, zie ik mezelf ook niet goed doen hahahaah ik ben zoiezo niet echt een keukenprinses (wel koekjes, cakes en taarten maar geen "echt" eten hahaha) ach iedereen heeft zijn dingetjes die die niet kan maar ook dingen die die heel goed kan dat compenseert elkaar...
Ben ook nog nooit bepaald op het idee gekomen om met mijn tong mijn elleboog aan te raken. Maar inderdaad, volgens mij kan ik het ook niet.
Draadjes vlees kan ik dus ook echt niet maken hahahah.. Elke keer weer probeer ik het maar nee .. hahaah Het begint bij ook iedere keer weer in de winkel/slager, wat heb ik voor vlees nodig hahahahah ik weet het gewoon niet .. Heb nu maar besloten dat ik het niet meer maak hahaha ... Voor de rest kan ik ook niet strijken dus doe ik dit gewoon niet ... En ik kan me niet vast houden aan hobby, ik doe altijd een paar weken iets en dan ben ik het zat en dan begin ik weer met wat nieuws hahahaah ...
Ik heb trouwens wel een goede oplossing voor het maken van draadjesvlees; mijn moeder maakt het en ik eet het daar. Zij kan geen appeltaart bakken dus die maak ik voor haar. Goede ruil toch??
Mijn vader maakt echt ontzettend lekkere slaatjes ( aardappel/huzaren volgens mij ) Echt, ik weet dat we het met kerst gaan eten en ik kijk er al een maand naar uit. Het lukt mij niet om het zo lekker te maken.... Heb het vaak geprobeerd maar het is lang zo lekker niet.
draadjesvlees taai: dan moet je het korter aanbakken in veel boter. (echt kort, paar seconde per kant) op hoog vuur, en pas in de pan als je pan echt heet is. Dan plons water erbij, kruidnagels en laulierblaadjes erbij, deksel EROP!!!! en op het kleinste pitje laten sudderen. En sudderen is dus niet koken, maar heeeeeeeel zachtjes laten pruttelen. Regelmatig omdraaien en water erbij doen indien nodig. (vlees moet ong half in t vocht staan) En dan uuuuuuren laten pruttelen Ik kan niet strijken, best erg he? T lukt me gewoon niet. altijd valse vouwen en dan die mouwen, echt vre-se-lijk!!!! Verder kan ik ernstig goed inparkeren, dus dat compenseert t wel denk ik. Oja knutselen kan ik ook niet, ik kan niks bedenken en ook geen voorbeelden namaken....
Iets volhouden, disciplineprobleempje dus. Ritme vd dag, huishouden, lijnen, sporten, noem maar op... Na een paar dagen geef ik alweer op
Ik kan niet toegeven dat ik ergens goed in ben. En kan niet ontploffen als daar de situatie naar is omdat ik het altijd van alle kanten bekijk VOOR ik reageer. Met als gevolg dat ik pissed off ben tegen de tijd dat de situatie over is. En blijf ik dus met n boos/naar gevoel zitten. En kan me er niet toe zetten schoon te maken als er iemand is hier. Kinderen gaat nog wel maar mn moeder die logeert of mn man in huis. Dan ben ik vanalles van plan maar komt echt niks van. Terwijl als iedereen even weg is ik mn hand er niet voor omdraai. (En dat is nogal vervelend nu want mn man zit zonder werk... EN zonder buitenshuis activiteit...pff) En kan maar niet ontdekken waar dat nou toch aan ligt... En ik kan wel draadjes vlees oid maken. Maar gepaneert spul daar moet je bij mij niet mee aan komen (of het moet de frituur in mogen ) Je krijgt het gegarandeert terug zonder gepaneert korstje...die liggen dan ergens vast gekoekt/verbrand in de pan
Haha wat ik niet kan... Een afwasmachine inladen, als ik het eens probeer dan krijg ik commentaar van mijn vriend . Daarom is bij ons de regel, ik kook en hij laad de afwasmachine in.
ik kan niet rekenen en wiskunde. grrrrrrrrrrrrr heb 3 jaar universiteit gedaan, allemaal dikke voldoendes, maar de wiskundige vakken hebben me de das om gedaan. ben toen gestopt en heb een jaar in een dip gezeten, voelde me een ongelooflijke faalster, en nietsnut en een dombo. helemaal omdat veel vrienden van me daar me als een baksteen hebben laten vallen omdat ze het stom vonden dat ik ''zomaar'' opgaf.... heb de hele zomer voor 1000 euro aan bijlessen genomen en er 7 maanden over nagedacht of ik nou moest stoppen of niet, dus zo ''zomaar'' was het niet... dus ik heb me er nu bijneer gelegd, ik ben een wiskunde dummie
Draadjesvlees: ik doe er altijd citroensap en/of azijn bij, een flinke scheut. Door het zuur breken de verbindingen in het vlees wat af, waardoor het heel lekker uit elkaar valt. Wat ik niet kan....? M'n huis en vooral m'n administratie netjes opgeruimd houden. Af en toe werk ik het bij (kost echt úren, misschien wel dagen...) maar twee weken later ontstaan er vanzelf weer nieuwe stapels. Verder kan ik echt alles! (kom maar op met je wiskunde-opgaven, hahaha) - behalve toegeven dat ik iets niet kan...