Ik kan niet koken zonder dat er iets fout gaat, bijv. te veel of te weinig zout. Er is altijd iets niet goed. Ook kan ik me niet ergens aan houden, bijv als ik zeg vandaag ga ik schoonmaken en opruimen. Na een uurtje heb k geen zin meer en denk ik ik doe de rest morgen wel. Resultaat: een nog rommeligere kamer dan dat het al was!
Haha, onwijs leuk topic dit! Ik kan niet fluiten, niet vangen en ook niet de handstand! Ook vaatwasmachines inruimen lukt me niet, dat doet iedereen altijd meteen weer opnieuw...Grrr...
ik kan niet mijn rechterbeen over mijn linkerknie leggen bij bijv. sokken aantrekken. andersom kan wel. en ik kan niet van de trap aflopen zonder de leuning vast te houden.
Herkenbaar. Ik kan geen gehaktballen braden, die worden of droog of rauw. En dat is ongeveer het simpelste wat er schijnt te bestaan... argh!
Wees juist blij dat je van die 'betweters' af bent, dat zijn toch helemaal geen vrienden dan Jij weet dat je er allees aan gedaan hebt hebt dus fuck it Wat ik niet kan: mn mond houden wanneer het eigenlijk wel verstandig zou zijn. Ik floep er soms dingen uit waarvan ik later zoeits heb van, hmmm niet handig
Ik kan bij het koken nooit goed inschatten. Dat geldt voor aardappels, groente of pasta. Altijd heb ik pasta over voor een heel weeshuis! (en dus in verhouding weinig saus) Als ik het in de pan gooi denk ik... o, dat is te weinig en hup, nog een handje erin. Totdat het gaar is en je dus de buren ook kunt uitnodigen. En het gebeurt mij iedere keer weer...
Hihi, zoveel herkenbare dingen!! Ik kan ook niet zo goed van me afbijten, ja, als het over mijn gezin gaat, maar als ik persoonlijk wordt 'aangevallen' of kritiek krijg kruip ik helemaal in mijn schulp...
Ik kan geen pannekoeken bakken....worden hier altijd hoopjes vormloze dingen die nergens naar smaken....gelukkig is manlief er een kei in.....ook ben ik niet geweldig in vlees maken maar probeer het altijd wel....eet zelf geen vlees mijn man wel maar eet gelukkig ook vaak vegetarisch mee...de schat En ik kan niet zo goed rekenen....het lukt me meestal wel...maar duurt echt UREN en dan hebben de meeste de hoop al opgegeven...dus durf het ook nooit publiekelijk....als ik met mijn moeder een potje yatzee (jaja optellen duurt zelfs lang) dan laat ze me gelukkig rustig mijn gang gaan. Een potje Yatzee is bij ons altijd middagvullend hahah
- lekkere jus maken - op mijn hurken zitten - uit mijn woorden komen in wat lastigere situaties - een ruzie niet uitpraten - een tweepersoonsdekbedovertrek (leuk woord voor scrabble!) en hoeslaken strijken en/of netjes opvouwen (lukt me gewoon niet!!!!) - recepten van Jamie Oliver maken, mislukken altijd! - gedisciplineerd sporten - wennen aan het Nederlandse weer
koken in het algemeen! en in tegenstelling tot veel dames hier, erg raar volgens mij, is het enige wat ik wel kan maken: pannekoeken. ben wel goed in opwarmen, en heb gelukkig een vriend die echt super kan koken (en het leuk vind!) oh, en ik heb het richtingsgevoel van een stuiterbal. als ik zeg links, geloof me maar dat je rechts moet.
Leuk topic!!!!! Ik kan niet (mooi) tekenen. Met rekenen snap ik geen hol van breuken. En ik kan geen hoeslakens opvouwen. Kleredingen! Ik kan dan wel weer pannenkoeken bakken en lekker heel de dag niks doen. Daar ben ik echt een ster in. *ziet ineens dat de stofzuiger knipoogt*
Leuk topic! Ik kan niet (goed): - Afvallen/gedisciplineerd sporten (en zou het graag willen) - Fluiten (niet gewoon, niet op mijn vingers) - Mediteren ( er dwalen zoveel gedachten door mijn hoofd) - Scheel kijken ( kan het echt niet!) - Fris en fruitig om 7 uur 's ochtends naast mijn bed staan (kan echt niet wakker worden!) - Een nacht doorhalen (echt als het al met veel moeite lukt, heb je de week erna helemaal niets aan me Ik heb mijn slaap gewoon nodig)
Ik kan niet: - ramen lappen (heb werkelijk altijd strepen) - rekenen, hoofdrekenen - gedisciplineerd met de was bezig zijn - rustig blijven zitten (moet wat te doen hebben en als dat er niet is zoek ik wel wat om te doen) - tegen een rommelige/vieze woonkamer - ????
Biefstuk bakken, hoofdrekenen en fileparkeren....daar ben ik echt heeeeel erg slecht in. Oh ja, en geduld opbrengen kan ik ook niet. Ik had gehoopt dat dat beter zou worden nu ik moeder ben, maar ik ben en blijf een heethoofd.
Ik kan niet: - fluiten (wél op de vingers, maar niet "gewoon") - gehaktballen maken --> ze zijn altijd of te klef of te droog en aan 1 kant zwart - het woord pijl of bijl uitspreken. Het wordt altijd Peeeel en Beeeel (en dan dus met een korte e als in "en" maar dan langgerekt zeg maar...snapt iemand het, hahaha). Ik kan wel gewoon de ij uitspreken, maar niet in combinatie met een medeklinker ervoor en erna - zingen (ik ben net een krolse kat, echt vreselijk vals klinkt het) - zachtjes lachen --> je hoort me altijd overal bovenuit...
ik kan ook geen hachee, en suddervlees maken..en ik vind het zooo lekker.. meestal vraag ik mijn schoonmoeder of ze een pan wil maken mmmm... vlees bakken is zowiezo niet mijn sterkste punt, meestal wil ik het te snel en dan is het te droog haha..
Toen ik je titel las dacht ik: 'Mijn veters strikken!!' Hahahhaha, maar dat kan ik normaal wel, er zit alleen nu iets in de weg! Ik kan een heleboel wel, maar ik kan de technische dingen echt niet! Ben blij dat mijn man wel heel technisch is! Oh en ik kan mijn auto echt niet schoonhouden en maken, ben echt te bang in een carwash en we hebben geen parkeerplaats voor de deur zodat ik even met een emmertje sop aan de slag kan!
ik kan niet tot 10 tellen als ik kwaad ben, reageer heel impulsief. ik kan niet fluiten, ik kan niet zonder mijn 8 uurtjes slaap, berg je dan maar ik kan niet ouderwets koken zoals oma´s dat kunnen, ik ben van de snelle hap, pasta´s etc.