Wat kan jij niet???

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hmmm... ik kan ook zoveel niet! Ik denk dat dit de meest opvallende dingen zijn...

Ik kan niet:
    - knutselen!! En dat is best vervelend als je uit een crea-bea familie komt waar de Sinterklaassurprises hoog in het vaandel staan. Die van mij staat er als een zielig hoopje ellende bij...

- voor mezelf opkomen in een ruzie. Ik geef de ander altijd gelijk, waardoor ik met een rotgevoel blijf zitten
    - de deur uit zonder make-up (wat vreselijk oppervlakkig...)
    - stoppen met roken
    - een tortilla maken zoals mn schoonmoeder en schoonzus. Die van mij valt altijd uit elkaar (en ik geef mn pan de schuld)
    - beseffen dat het soms beter is om mensen even met rust te laten. Ik wil dingen altijd tot in den treure uitpraten.. werkt soms op de zenuwen van mensen

Ach ja, gelukkig is er ook nog genoeg wat ik wel kan!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh, kan trouwens ook absoluut niet fileparkeren en de ramen wassen is ook niet mijn sterkste kant..

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik kan ook niet inparkeren, terwijl ik al dertien jaar mijn rijbewijs heb! Erg he!

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Idd ramen zemen kan ik ook echt niet! Geen idee hoe de glazenwassers het er zo simpel uit laten zien. Ik poets me gek, maar nog steeds strepen...

En ik kan trouwens echt niet dansen! Dat ziet er niet uit, en ik heb geen gevoel voor ritme. hihi Dat heb ik overigens van mijn vader geërfd.

5. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ik kan niet het dekbed in de overtrek krijgen. Ik dek altijd wel heel het bed op maar dat moet m'n mannetje toch echt doen. Ik doe hem altijd verkeerd erin en krijg hem vervolgens niet goed.

Nou hebben we ook de allergrootste maat dekbed (excuus...:D)

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik kan de handstand niet en ik ben niet s'werelds beste kok. lol

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Tjemig als ik dit allemaal zo lees zie ik steeds meer dingen waarvan ik denk: dat kan ik ook niet! Krijg er nog een minderwaardigheidscomplex van... Ga nu denk ik maar gauw het 'wat kan jij goed?-topic' lezen om een beter gevoel te krijgen...!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    ik kan trouwens ook niet zingen (echt heel vals, kan geen toon houden, t klinkt heel erg...) en mezelf opmaken snap ik ook geen drol van. Ik weet t gewoon niet... Misschien kan iemand me een workshop geven????:):)

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ben er gisteravond achter gekomen. Ik kan niet autorijden als er veel sneeuw ligt!

In dat kleine stukje naar de AH wel 4 keer vast gezeten. Moest echt de hulp van mannen inroepen om de auto van zijn plek te duwen :(. Voelde me behoorlijk hulpeloos.

10. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik kan niet:

-autorijden. Heb namelijk geen rijbewijs.
    -mezelf aan een dieet houden. Ik vind gewoon te veel dingen lekker.
    -mijn geduld bewaren.
    -zingen. Mijn nickname had net zo goed 'valsekat1981' kunnen zijn.
    -overweg met aso's, gluiperds, slijmerds en aanverwante zaken.

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zou heel graag willen leren breien maar niemand krigjt het me aangeleerd haha

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Rijlesje volgen?? :D ;)

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik kan niet knutselen. Gelukkig heb ik een crea bea schoonzusje die dat met Iman doet :D altijd handig!

14. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik kan de meeste luxe maaltijden op tafel zetten... maar vraag me niet om aardappels te koken... dat mislukt altijd!

15. ik, ik kan niet fluiten. Ik vind het altijd heel gezellig als mensen dat doen maar ik kan het echt niet:)

Deel Deze Pagina