in mijn werk ben ik goed, (arbeidsongeschikte mensen helpen reintegreren in eigen of andere baan) ik kan goed piekeren, heeeel goed! ik kan me redelijk goed uitdrukken in woorden en mijn gezicht spreekt vaak ook al boekdelen ook al zeg ik niks. mijn man zegt vaak dat ik een goede, lieve moeder ben, leuk om te horen altijd
Ik kan goed met kinderen omgaan. vandaar dat ik leidster ben op KDV. Ik kan ook graphics maken en schrijven. Volgens mijn mannetje kan ik ook heel goed "Schatjuuuuh" zeggen als ik iets wil hehehe
Goh das moeilijk, dingen die ik niet kan rollen zo uit mijn mond maar wat ik goed kan?!!? Ehm nou een keer die bescheidenheid de deur uit dames! - Zingen - Mezelf opmaken ( omg klinkt vet sneu) - Bazig zijn -Voor andere mensen klaarstaan
ik kan goed inparkeren. ja heel suf, maar ik kan het echt beter dan mn man. ik draai er mn hand niet voor om. Laatst met de bus van het werk op een overvolle parkeerplaats bij de grote gele M, ik draai hem er achteruit in 1 keer strak in. Krijg ik applaus van een groep mannen die daar stonden te kijken. (heel demonstratief met de armen over elkaar) Verder kan ik erg goed zeuren Ehm ik kan ook kaartlezen (maar niet in een rijdende auto want dan moet ik spugen) en ben goed in wiskunde. Hmmm, misschien íets teveel mannelijke hormonen ofzo
Ik ben goed in alle betavakken (wiskunde, natuurkunde, scheikunde) Ik kan goed koken Ik kan goed schaatsen Ik kan goed geld uitgeven Ik kan me goed aan mijzelf opgelegde regels houden Ik ben goed in mijn werk
VET!! Ik kan het niet met kijkers Maar ik ben goed in taarten en koekjes bakken. Ik ben goed in sport, en dan vooral wielrennen, het is jammer dat ik een chronische knieblessure heb. Ik ben goed in mensen inschatten. Ik ken mijn vriend ook heel goed. En samen zijn we goed in kindjes maken Ze zijn allebei heel erg mooi Ik ben ook goed in bankhangen en nutteloze series kijken. Ik kan ook heel goed zeuren, vooral op het moment En ik ben creatief!
Wat erg. Ik zit te piekeren en ik kan werkelijk niets bedenken. Er komen wel allemaal dingen boven waar ik slecht in ben. En ik vind het juist zo'n leuk en positief onderwerp! Dit zegt wel wat over hoe ik over mijzelf denk. Ik pieker even verder en dan kom ik later even terug - desnoods vraag ik het aan mijn moeder, die weet vast wel wat te zeggen. Dominique
Grappig dat mensen in dit topic de neiging hebben om naast iets zelf verreikends ook een tegenhanger te plaatsen als 'ik kan goed zeuren' Dames, jullie mogen best wel een keer opscheppen hoor
Ik kan goed dansen. Al doe ik er nu niets meer mee, maar ik heb 7,5 jaar op een dansacademie gezeten.
Jammer dat ik jou niet tegenkom in het ziekenhuis dan de laatste keer dat ze me een infuus in moesten prikken hebben ze 9 plekken gehad en de 10e keer zat tie
Nou, komt 'ie dan: Ik kan goed Engels (tweetalig opgevoed) Ik kan goed aardappels bakken Ik kan goed naar de essentie van een probleem gaan Ik kan goed lessen improviseren Ik kan goed lezen (kasten vol boeken) Ik kan goed doorbuffelen ook al heb ik het zwaar Als je eenmaal begint is het toch wel te doen. Ik word er helemaal vrolijk van!
O ja, en ik kan mooie kindjes maken - die ene die ik heb is waanzinnig goed gelukt. God, wat is dat kind mooi!
Haha, maar ik ben zelf ook bang om geprikt te worden, stom he!! Misschien omdat ik goed weet hoe het moet, en dan bang ben dat iemand anders het fout doet.... Vroeger had ik dat nooit, maar nu ik zelf prik wel. Een mens zit toch een beetje raar in elkaar...
Ik kan goed schoonmaken. Krijg er vaak een compliment over, dat ik het goed en snel doe. Ben ook erg netjes van mezelf en heb eigenlijk een hekel aan rommel en viezigheid, al heb ik weleens een bui dat ik geen zin heb om iets in huis te doen, waardoor het er dan toch rommelig uit kan zien. Maar ik heb wel talent voor dingen schoonmaken. Verder vind ik van mezelf dat ik goed kan autorijden. (Maar ik wil niet opscheppen hoor). Als ik soms mijn man zie, die is altijd heel snel geneigd om zijn stuur naar links of rechts te gooien als hij bijv. tegelijkertijd de radio aan het bedienen is. Dus ik vind dat ik ook veel beter als hem ben in auto rijden.
Kan ook heel goed bloedprikken.. zelfs bij die-hard junkies (doe het dan ergens uit het been bijv). Kan heel goed dingen onthouden die helemaal niet boeiend zijn, daardoor weet ik ontzettend veel antwoorden bij quizes op tv. Mijn man wil me steeds opgeven voor 'That's the question' haha. Zak chips in 1 keer opeten.
Ik ben erg goed in koken en dan ook gelijk de keuken opgeruimd houden. Ook al kook ik lekker uitgebreid, dan nog blijft de keuken er netjes opgeruimd uitzien. Mijn vriend daarentegen niet hoor...die maakt er echt een zooitje van. Maar zijn eten smaakt wel lekker en dat is het enige wat telt.
Haha herkenbaar! Heb ik ook hoor. Elke verpakking dat ik leeggegoten heb gaat direct linea recta de prullenbak in. Snijplank en dergelijke gaat gelijk de afwasmachine is en wat ik ondertussen al af kan wassen dat doe ik gelijk.... Verder ga ik tussen die dingen door met de vaatdoek over het aanrecht, beetje schoonmaken en netjes houden. Maar als mijn schatje kookt, dan ligt de schaar nog op het aanrecht met het stukje verpakking dat hij afgeknipt heeft. Potjes staan er nog met de pottenlikker er in en het aanrecht is vies. Echt irri soms. En wie kan het opruimen uiteindelijk?
Hmm..waar ben ik goed in, btje vreemde dingen volgens mij: - elektirsche apparaten repareren zoals de droger, vaatwasser etc, compleet slopen en weer in elkaar zetten. - auto rijden, beter dan manlief.. - problemen oplossen - doorzetten in moeilijke tijden - de hele dag internetten, haha - alle kids in bed hebben vooooor gtst.. - verbouwen, klussen, - marktplaatsen, compleet huis mee ingericht dat was m wel denk ik..haha.