Ik ben goed in mijn werk! (krijg ook vaak een veer in mn reet) Dus daarom ook goed in inparkeren Ik ben ook goed in borstvoeding geven haha. Ik ben ook goed in gek doen, plassen stampen met Sasha, gek doen in de sneeuw, samen met haar little people spelen. Ik ben ook goed in zeuren
volgens mijn man ben ik goed in nette maar duidelijke brieven schrijven en dingen goed verwoorden als ik naar een bedrijf moet bellen. daarom moet ik altijd zulke brieven schrijven. en erg slecht ben ik in schoonmaken omdat ik er echt een bloed hekel aan heb hahah
Ohhhh als jij nou even op het prikpunt zit waar ik morgen heen moet... Heb een heeeeeeeeeeekel aan prikken.... Maarre... Ik ben goed in: * Slapen * Ik ben creatief. * De H&M leegkopen * Fotograferen... ik kan een behoorlijk plaatje schieten.. * Schrijven.. Mijn vakantieblogs krijgen altijd erg leuke en positieve reacties.. (heb ik van mijn moeder.. die schrijft altijd enorm boeiend) * Zwanger worden
Ik heb een ijzersterk geheugen.. Hierdoor is mijn algemene kennis vrij groot.. Ik kan goed omgaan met mensen met een beperking/ lichamenlijk of geestelijk.. Ik ben netjes en geordend.. Hierdoor is alles altijd schoon en opgeruimd. De administratie is altijd netjes en up to date
Volgens mijn vriend: deeptroathen En volgens mijzelf: - auto rijden / inparkeren (heb taxi gereden als bijbaantje) - wiskunde - telefoonnummers onthouden (ik heb geen een telefoonnummer in m'n telefoon staan, omdat ik toch nooit in die lijst kijk. Ben ook wel goed in andere dingen onthouden - Biertjes drinken - Gek doen met vriendinnen en gek doen met Milan - uren praten zonder dat er echt iets gezegd wordt
o, kom dan even bij ons in het ziekenhuis werken dan... hier prikken ze altijd mis! Ze zijn laatst nog anderhalf uur bezig geweest met een infuus prikken!
al zeg ik het zelf: ik ben goed in: voor mijn dochter zorgen... ik ben een goede moeder (wat een zelfvertrouwen he) ik heb mezelf echt verbaasd want zag er geen gat in, maar moeten zeggen dat het me heel goed af gaat.
o kan je mij dat even leren dan van die was opvouwen want je moet mijn stapeltjes niet zien. Lijkt wel een slagveld en gehaktballen mislukken hier ook altijd en eeuwig!
Sinds de zwangerschap ben ik echt een pietlut betreft ALLES .. Dus ook betreft wasopvouwen..Vind het prachtig staan.. Alles strak gevouwen.. Zelf mijn vriend zegt.. wat is dat netjes..
Nadenken / Filosoferen Leuke cadeau pakketten maken Knutselen Basketballen Genieten Luieren Ontploffen
Oh, betreft de gehaktballen.. Half om half gehakt of runder als je dat lekkerder vind.. Half om half is minder droog.. Zakje silvo mix voor gehakt.. allerlei smaakjes.. door de gehakt heen kneden.. klein eitje er bij.. Van 500 gram gehakt kun je dan 5 kleine of 4 grote gehaktballen draaien.. Boter heet laten worden in de pan.. Beide kanten van de ballen aanbraden.. daarna een flink glas water er in en de deksel op de pan.. 20 minuutjes laten sudderen. Jummie!
ben ook attent.. kaartje sturen, bellen als iemand naar de vk/ziekenhuis heen is geweest.. Ik doe moeite voor een cadeautje en vraag altijd hoe het is en dan niet oppervlakkig maar gericht op de persoon..