Nou ja die van mij loopt ook goed, ook zo rond die tijd begonnen en dat verbaast toch veel mensen dus zou dan niet zeggen dat hij niets kan. Fatsoenlijk eten lukte mij pas toen ik 10 was denk ik hahah. Dus dat valt toch allemaal best mee?
Grof motorisch is hij heel sterk en verder gewoon een lekkerding haha. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij straks ook praat en kleuren kent. Zo apart hoe ze dat ontwikkelen en hoe snel dat kan gaan. Bijzonder gewoon om opnieuw mee te mogen maken
13 maanden. Loopt nog niet los. Maar is wel redelijk behendig. Motorisch gezien ontwikkeld hij gewoon gemiddeld. Maar verbaal en in bezig zijn vind ik hem wel snel. Maar dat zegt denk ik weinig over zijn toekomstige ontwikkeling. Met 5 maanden had hij zijn eerste twee woorden combinatie te pakken. Maar met 11 maanden dan pas zijn tweede (niet dat het laat is maar er zit gewoon een groot gat tussen). Inmiddels heeft hij een paar combinaties met de woorden die hij kent. Zijn woordenschat is nog niet erg breed, maar vooral doelmatig. Hij is heel gedreven in krijgen en kunnen wat hij wil. Totdat hij zich kon optrekken tot staan was hij vooral boos. Sinds hij een paar maanden terug wat mobieler is geworden is hij een bezige bij die lekker zijn gang kan gaan, competitie kan aangaan met onze peuter en verder een knuffelig zonnetje is. Maar owee als er iemand in zijn weg staat. Wat dat betreft is het wel pittig. Hij heeft zo'n drive om te ontwikkelen en die ruimte en middelen moeten altijd voor handen zijn anders slaat zijn humeur om.