sinterklaascadeau: welk badspeelgoed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik twijfel tussen deze 2. Iemand ervaringen? Dochter is ruim 1,5 jaar..

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    of de kikker

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik zou de kikker nemen.

4. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Ik zou niet voor de Vtech gaan. Wij hebben een boot van Vtech, maar als die maar enigzins onderwater komt, dan hoor je niets meer. Wij hebben iets wat lijkt op de kikker, maar onze badwand is een klein beetje schuint, waardoor het water niet goed uit de mond stroomt.

Zelf vind ik de badgfluitjes van Nijntje wel leuk. Heb er ook goede verhalen over gehoord.

5. mroos

mroos Niet meer actief

Wij hebben deze inclusief speeltjes. Het zijn wat fantasieschuimdingen voor op de muur, wat ballen en 2 van die pompons. Zelf hebben we nog wat eendjes en visjes. Hij vermaakt zich hier al bijna een jaar prima mee en het prikkelt de fantasie:).

Boon Frog Pod - Boon In Bad

Bij jou keuzes zou ik voor de 2e gaan.

6. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    Wij hebben de ocotpus. Onze kids vinden het fantastische. De blaasbellen die eruit komen en de muziekjes ook. Ze staan te dansen in bad.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de kikker blijft wel lang leuk denk ik....

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wij hebben de kikker en onze dochter van dik 3,5 jaar vind hem nog steeds erg leuk.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    In het bezit van de badoctopus, lekker vrolijk en leuk doordat de kinderen zelf muziek kunnen maken door op de toetsen te drukken.
    Maak het badderen gezellig met een leuke muziek en deuntjes op de achtergrond.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou toch voor de kikker gaan. Blaas vaak zelf bellen als zoonlief in bad zit ;) En met de kikker kan/moet ze meer zelf doen en merk hier dat dat erg leuk is.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Mee eens! Wij hebben de kikker ook (gekregen als kraamcadeautje bij Isabelle) en er wordt door beide kindjes veel en leuk mee gespeeld.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij hebben die octupus en wat ik er een nadeel aan vind is dat dat ding best wel veel koude lucht blaast.

13. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de kikker het leukst!
    *even offtoppic, voor degenen die al zoon badspeeltje hebben, worden ze bij jullie niet heel erg vies? Ik gooi de badspeeltjes na een paar weken gewoon weg omdat er zwarte drap in blijft zitten. De badfluitjes van nijntje zet ik regelmatig in de soda met kokend water, die kan ik wel goed schoonmaken. Ik ben van plan om alleen nog maar bakjes zonder gekke randjes enzo in bad te doen. Die knijpbeestjes zijn helemaal verschrikkelijk. Hoe ervaren jullie dit?*

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    die zwarte drap is schimmel. waarschijnlijk ruim je het speelgoed nat op. dus alles afdrogen als je het opbergt.

ontopic: ik zou voor de kikker gaan. hier moeten ze zelf nog wat voor doen. octopus is op zich wel leuk hoor. dochtertje vindt hem hier geweldig (6 maanden).

15. susy26

susy26 Niet meer actief

onze man heeft de octopus voor zijn verjaardag gehad, hij vind hem ook erg leuk! en heeft er veel plezier van!

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik droog het ook niet altijd af, maar laat het wel drogen. Tot nu toe nog geen zwarte drap gehad ;) Ook niet met knijpspeeltjes en die liggen altijd in het water als hij in bad zit...

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook geen 'zwarte drap' vraag me echt af wat dat kan zijn. Ik droog ook echt niet al het speelgoed af? Maar echt nog nooit gezien...
    Ik spoel wel altijd alles af, misschien blijft er dan shampoo ofzo achter o.i.d.?

Hier hebben we de octopus in de douche hangen. (hebben geen bad) en dat is echt een groot succes hier!
    Alleen wel opletten wat je erin doet hoor, de eerste keer heb ik er dreft in gedaan............ arm kind. ;)

Deel Deze Pagina