Ben vorige week vrijdag mijn mijn rechtervoortand op een handvat van een kastje gevallen op mijn werk. Gelukkig zat de tand nog redelijk recht en niet los. Had de tandarts gebeld wat te doen omdat ik er zo'n verdoofd gevoel in had. Het was gekneusd zei hij, niet te veel harde dingen eten en evt koelen.. maar nu dronk ik net even wat koffie maar ow wat een naar gevoel op die tand zeg! zo gevoelig! zelfs als ik buiten loop en er komt per ongeluk een beetje wind aan, doet het al zeer... lijkt op een zenuwpijn. En is natuurlijk alleen die tand waar ik op gevallen ben. Zou dit nog over gaan?
Misschien even de tandarts bellen of het vanzelf over gaat of dat je even langs moet komen? Dan zit je er niet van het weekend mee.
he senn . ja en dan zul je zien dat de tandarts er wat aan gaat doen en loop ik alsnog met pijn en misschien wel veel meer pijn als nu in het weekend .
Dat lijkt me ook niet zo fijn zeg!! Je kan eventueel bellen en dan misschien morgen nog heen gaan, anders moet je het hele weekend ermee doorlopen, stel je voor begint dan nog meer pijn te doen, dan zit je misschien. *knuffel*
Tja dat weet je niet natuurlijk. Maar bellen kan altijd en dan kan je altijd nog zeggen dat het over het weekend heen tilt.
morgenvroeg eerst foto's knippen van de kids en dan zien we wel . Tis niet echt heel vervelend ofzo, dus kan nog wel even wachten.
Ai, ik heb een tandenfobie, word panisch als er iets met mijn tanden is.. Ik hoop voor je dat de tand niet gaat verkleuren. Mijn ene voortand heeft ook een tik gekregen en die wordt nu donkerder. Volgens mijn man valt het niet heel erg op, maar ik zie het duidelijk. Volgende week moet ik naar de tandarts, even vragen wat hij ervan denkt. Succes ermee!
Hey, Het klinkt gek maar de tandarts kan hier nu nog niet zoveel aan doen. Over een tijdje kun je zien of de tand gaat verkleuren, als dit zo is kan de tandarts wellicht een wortelkanaalbehandeling doen. Er hoeft ook niks aan de hand te zijn. Kijk het even aan. Liefs Kari