Lieve KleineFee, wat ongelofelijk en ontzettend verdrietig dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie kleine meisje. Toen je hier niet meer reageerde, gaf me dat al een onbehaaglijk gevoel. Niet te bevatten dit. Wat een pijn en verdriet, zo oneerlijk. Heel veel sterkte voor jou en je gezin met het verwerken van dit grote verlies.
Oh Kleine fee, wat verschrikkelijk!! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je gezin, met dit oneerlijke verlies!
Lieve KleineFee, wat verschrikkelijk dat jullie kleine meisje is overleden. Heel veel sterkte voor jou en je gezin!
Lieve kleinefee, Ik ken Je nog van het november2014 topic. Jeetje wat een hartverscheurend vreselijk nieuws... Jullie mooie meisje... Hoe kan zo iets zo snel gebeuren.. Geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Knuffel xxx
Ik opende dit topic in de hoop om mee te kunnen denken, maar toen ik bij de laatste berichtjes aankwam stond mijn hart even stil. Wat is dit vreselijk, en vreselijk oneerlijk... woorden schieten tekort. Ik wens jullie alle sterkte met dit enorme verlies. Hele dikke knuffel xxx
Nee, wat verschrikkelijk! Nachtmerrie van elke ouder om je kindje te verliezen. Ik wens je, samen met je gezin, heel veel kracht en sterkte toe!
Jeetje KleineFee... Gecondoleerd met jullie meisje Annabel. Ze heeft hier maar veel te kort mogen zijn . Heel veel sterkte voor jou en je gezin. Ik keek even in je topic omdat ik eerder al gereageerd had en benieuwd was hoe het nu ging. Ik schrok me rot van je onderschrift. Geen woorden kunnen dit verlies beschrijven.
Ook ik las met je mee en schrik van deze berichten! Zag dat je niet meer gereageerd had en dacht eigenlijk dat het kwam door de drukke dagen. Een nachtmerrie die werkelijkheid wordt en die geen 1 ouder mee wilt maken. Wat verschrikkelijk voor jullie en wat een verdriet! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Wat verschrikkelijk gecondoleerd. Dit is gewoon niet in woorden uit te drukken! Heel veel sterkte gewenst.
Woorden schieten tekort...kippenvel over mijn lijf. Heel veel kracht en sterkte gewenst met het verlies van jullie kleine meisje....
Ook ik opende het topic om me te lezen en eventueel tips te geven maar wat een verschrikkelijke wending nam het topic. Heel veel sterkte gewenst.
Gecondoleerd met jullie verlies. Heel veel sterkte. Ik heb er geen woorden voor hoe erg ik dit vind voor jullie.