Hallo ! Heb op 26 juli mijn implanon laten weghalen.. Nu zei mn gyn dat sommige vrouwen maanden moeten wachten tot ze weer vruchtbaar zijn en andere 'gezegend' zijn, buitenwandelen en meteen weer vruchtbaar zijn.. Hij heeft toen m'n eierstokken gecheckt en daar zaten een heeeeeleboel zwarte bolletjes in (Eicelletjes) en met de baarmoeder was ook alles in orde.. Normaal had ik mijn MS toen ik de implanon nog had zo rond de 15de.. Nu nog steeds niet.. Toeval is wel, mijn vriend was op vakantie, en de dag van zijn terugkomst (10 augustus) hadden we meteen (onveilige) seks. Dus dat is 5 dagen voor ik normaal mijn MS moest krijgen. Sinsdien hadden we eigenlijk zowat elke dag onveilige seks , dus heb nog altijd mijn ms niet gekregen. Rond de 18de augustus ging ik plassen, en toen ik afveegde was er zowat lichtroze slijmerig gedoe bij. Niet veel, een heel klein beetje maar. Dacht 'zullen mn MS wel zijn die terugkomen..' maar aangezien ik ze nogaltijd niet heb gekregen begin ik te twijfelen.. aangezien ik ook andere dingen opmerk.. , ik zal ze even opnoemen: - Ik heb het echt altijd warm.. soort van 'vapeurs' - Overgeven doe ik niet, alleen het gevoel van misselijkheid, en maagzuur.. - Ik ben een heel mager meisje, en at nooit smorgens.. at eigenlijk altijd normaal, maar mn honger bleef altijd weg, nu heb ik de neiging dat ik kan blijven eten. Ik eet 2 borden aardappelen met groentjes en een uur later heb ik alweer dat hongergevoel. - Ik slaap veel sneller en beter, ook veel langer, ik sta altijd op maar zou toch liever de hele dag blijve liggen.. - Vorige week had ik erge tandpijn, alsof ik een gaatje had, de volgende dag stond ik op en was dat gevoel meteen weer verdwenen. - Met mijn MS had ik nijpende steken in mijn linkse en rechtse lies, Nu zijn die steken lager, juist aan de venusheuvel, en trekken ze echt richting mijn vagina. - Als ik stap heb ik meteeen geen zin meer en het lijkt wel alsof ik 100 kilogram weeg dat ik moet meesleuren terwijl ik eigenlijk maar 50 weeg. - Mijn nagels groeien ook sneller - En ik moet vaker plassen, (mijn urine ziet ook veel donkerder en ruikt echt zeer sterk) - Heb ook last van brokkerig sterkruikend witverlies, redelijk slijmerig. - Moet soms ook tegen mn vriend zeggen dat ie tijdens de seks niet zo diep moet gaan, omdat het echt voelt alsof ie ergens tegenstoot, waardoor ik dan de neiging krijg om hem weg te duwen. Soms doet het gewoon pijn als ie er tegen stoot. - Kan het zijn dat ik desondanks meteen zwanger was, en daarom mijn MS oversloeg? SOrry voor de vele info en sommige details, liever te veel dan te weinig, heb het maar gedaan zodat ik niets vergeet en jullie beter begrijpen wat ik voel. Groetjes !
Enige wat ik kan zeggen, doe over een paar dagen een test. Kan alle kanten op, maar de kans is vrij groot dat je lichaam gewoon moet wennen aan de nieuwe situatie zonder implanon.
Hoi! ik heb het gelezen hoor! Het lijkt inderdaad een beetje op mijn verhaal. Maar zolang ik uit je verhaal begrijp heb je nog geen ms gehad? Ik heb ook ineens 77 dagen moeten wachten hoor ( kijk hier ondermaar) en nu heb ik inderdaad ook rare dingen. Ik heb ook heel erg maagpijn er bij. Maar ik denk dat t mijn eisprong is geweest maar zeker weten doe ik het niet aangezien dit al dag 7 ofzo is dat ik me zo voel. Succes laat je het weten?
Volgens mijn Gyné zou ik wel eens bij de 'gezegenden' horen, want mijn nicht liet haar implanon verwijderen en 3 dagen later had zij seks en na een paar weken bleek ze zwanger te zijn.. Weet et niet, maar ondertussen ben ik wel wat zenuwachtig hihi En ja hoor , laat ik zeker weten! Groetjes
Ik zou idd testen. En je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik had na het stoppen met de pil ook roze slijm, en allerlei kwaaltjes. Maar ik werd gewoon ongesteld.
Ik zou eerder denken: heb je al getest? Niet? of wel en was die negatief? Mocht ie negatief zijn geweest, en je gaat uit van de 18e als iig een markerpunt in je cyclus, dan heb je een paar mogelijkheden: de 18e was je ei. Dan zou je doorgaans een week of 2 later positief moeten kunnen testen. de 18e was een innesteling en dan zou je een dag of 10 later positief moeten kunnen testen de 18e was een soort van onttrekkingsbloedinkje en dus de start van een nieuwe cyclus en dan zou je vooralsnog eerst eens even door moeten klussen.... Het kan zijn dat je zwanger bent, maar ontpillen levert vaak dezelfde signalen op, omdat je cyclus dan weer op gang komt en je lichaam nu weer gaat doen wat het altijd hoort te doen... Dus dat kan het ook gewoon zijn. Wel spannend hoor!
Hallo, Wel heb een test gedaan, die negatief zei.. Maar heb nog steeds geen maandstonden en mijn opgezette buik blijft en is net een basketbal..
Hallo Esmeralda.. Heb 1 testje gedaan en was negatief.. De symptomen worden eigenlijk wel alleen maar erger.. Nu zegt een vriendin dat het kan zijn dat mijn lichaam niet genoeg HGC aanmaakt? Kan dat? Groetjes
Hi charliee, Het kan zijn dat je hcg te laag is geweest voor een positieve test.. je hcg verhoogt zich langzaam en om goed te kunnen testen zou je als je bijv. Gister getest hebben, het beste morgen weer een testje kunnen wagen.. Wanneer heb je je test gedaan? ik hoop het voor je.. maar zou het niet gek vinden als je lichaam in de war is.. Ik blijf even meelezen.. ben benieuwd Liefss
Je zou nu idd weer kunnen testen. Mijn maandstonden zijn helaas wel gekomen 3 dagen eerder. Succes Hou ons op de hoogte? X
Hoi Hoi Hier ook een verhaaltje van mij.... 23 juni implanon eruit en 25 juli symptonen wat allemaal op zwangerschap leek...3 testen posi en 1 CB nega en bloedtest ook negatief...en 14 augustus een hele zware ongi...dus laat je lichaam je niks wijs maken hoor...ik was er ook helemaal blij mee met alle symptonen en zelfs mijn huisarts dacht dat het zo was en met alle zekerheid een bloedtest maar goed dat zei ik al die was toch negatief...hij zelf weet ook verder niet of het raak was of niet het kan namelijk beiden...ik hoop dat het raak is voor jullie maar kijk wel uit met verheugen het was voor mij en zowel mijn man ff een domper toen het allemaal niet zo bleek te zijn...ik wil je niet negatief maken maar alleen waarschuwen want het is niet leuk als je straks toch ongi word...maar goed elk lichaam is anders.... Liefs Danty