Sinds ik zwanger ben kan ik geen koffie meer zien (voorheen zeker 4 of meer kopjes per dag). 'k Hoop dat 'k na m'n zwangerschap weer kan genieten van een bakkie koffie.
1 kopje. En als ik uiteten of visite ga soms een tweede. Cola heb ik alleen cafeïnevrij gedronken. Thee in principe rooibos maar weer hetzelfde: op visite of bezoekjes drink ik gewone of groene thee..
2 ongeveer. Soms dagen niks soms 3 ligt er een beetje aan. Cola drink ik eigenlijk nooit. Alleen als ik een keer op het terras zat.
Ik moet er nog steeds niet aan denken. Zo raar. Want ik was echt een junkie. Is ook alle keren het aller aller eerste geweest waardoor ik vermoedde dat ik zwanger was (nog voor NOD). Geen trek meer in koffie. Ben normaal erg gehecht aan een bakje of 2-3 sterke zwarte koffie. Op het einde van de zwangerschap bij mijn jongste dronk ik wel weer cappuccino.
Ik loop bij de gyn en die zegt Max drie koppen koffie of thee. Daar hou ik me nu aan en ga ik straks ook doen.
1-2, op het werk max 3. Drink rond 10 uur koffie en soms smiddags rond 4 uur. Dronk dan altijd twee koppen maar nu hou ik het bij 1 per keer, meer hoef ik ook niet. Bij mijn eerste zwangerschap nauwelijks koffie gehad, had ergens gelezen dat het niet goed was en toen stond het me teveel tegen. Nu weet ik dat het met mate best kan, dus doen we het met mate
Als ik me goed voel en er trek in heb 1 kopje koffie per dag. Maar dat verschild op moment heel erg, drink nu hooguit 2 kopjes koffie per week. Voordat ik zwanger dronk echt 2 kopjes koffie per dag