Kindjes altijd last van sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 3 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Hebben kindjes altijd last van een sprongetje? En slapen ze altijd slechter? Of zijn er ook kindjes die hier totaal geen last van hebben?
    De laatste tijd slaapt ons meisje zo ontzettend goed (afkloppen! :D ) terwijl ze nu 4,5 maand is en dus waarschijnlijk rond een sprongetje.
    Ze had vanavond wel ineens weer wat moeite met inslapen maar 's nachts slaapt ze super en moeten we haar altijd rond 7.30 wakker maken. Voorheen was ze veel vaker 's nachts wakker.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nee hoor, volgens mij hoeft dat helemaal niet... ieder kindje is anders en de een heeft er heel erg last van en de ander bijna niet net zoals met inentingen. Sommige sprongetjes heeft Louise ook niet anders gedaan dan normaal maar als ze "lastig" is en kijk even in het boek zit ze precies in de zwarte balk qua leeftijd ;)

Hopelijk blijft het zo bij Sofie!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook heel verschillend, de ene keer denk ik echt sjee zeg wat is er aan de hand,
    De andere keer gaat het onwijs goed terwijl er een spong zou moeten zijn.

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy heeft er meestal ook geen last van.
    Iedere dag is het hier wel anders met inslapen en wakker worden.
    Ene keer gelijk slapen, volgende keer moet ik er 20x naar toe, soms maar 1x.

5. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    in "oei, ik groei"staat volgens mij ook dat het niet altijd lastig hoeft te zijn!
    Helaas hebben wij er een die zich exact aan het schema houdt, de hele zwarte balk lang! :(

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    idd niet altijd lastig, maar ze ontspringen de dans niet. kan zijn dat ze iets minder goed slapen of eten. Of juist veel meer slapen.

Deel Deze Pagina