Nou hè! Ik vind Simon Baker vooral als hij lacht ook rete charmant. En stiekem ben ik jaloers op zijn personage. Lijkt me heerlijk om alles en iedereen te doorzien en naar eigen hand te kunnen zetten
Ik heb er nu 5 accounts aan gekoppeld alleen geen idee met hoeveel je tegelijk kan kijken. Bij Netflix weet ik dat als er al 3 kijken en de 4e in wil loggen dat dit niet mogelijk is. Bij prime is dit nog niet gebeurd bij ons.
Volgens mij is het de eerste maand gratis dus dan kun je even testen bij hoeveel mensen gelijk hij aangeeft dat het niet meer kan. Ik vind het in ieder geval een fijne aanvulling op Netflix en videoland.
Klopt. Dan is deze vakantie periode mooi om dat uit te testen. Dochter was al teleurgesteld dat grey's van videoland af is
Ja die staat er elk jaar maar 6 of 7 maanden op vanaf 1 januari. En dat terwijl er wel telkens een seizoen bij komt. 15 seizoenen is bijna niet te doen in een half jaar. maar nu kan ze mooi verder op prime.
Picard, xfiles, downtown abby? Ik heb straks een gesprek met mn man dat hoor ik al. En met amazon prime kunnen we gelijk abonneren voor critical role (DnD)
Ik heb nu Amazon geïnstalleerd, maar het lukt me niet echt om de ondertiteling aan te zetten. Heb jij daar een tip voor?
Weet iemand hoe je extra seizoenen van series binnen Amazon prime aanschaft? Mijn dochter is fan van Blaze en ik wil voor haar graag een nieuw seizoen aanschaffen, ik vind dit wel op de Britse Amazon, maar niet op de Nederlandse.