Married at first sight, Australië!! Echt geweldige smeuïge tv. Voel me net een ramptoerist!! Mijn man kijkt mee en die vindt het ook geweldig lol. Een dikke vette aanrader! Waren begonnen met seizoen 8 ( laatste seizoen), toen kreeg ik de tip dat ik eerst seizoen 6 moest kijken en daarna pas seizoen 7. Seizoen 8 was geweldig, maar seizoen 6 was nog véél smeuïger!
The truth about the Harry Quebert affair. Ik heb m al op tv gezien, maar wil hem denk ik nog wel eens kijken..
Ik zag dat Videoland wat nieuwe dingen heeft toegevoegd 3 korte films waaronder de sterfshow. Gisteren gekeken en was er een beetje door van slag, degene die dit bedacht heeft is gewoon een beetje ziek. Vanmorgen de eerste aflevering van adem in adem uit gekeken. Ik vind het nu al leuk, wat is Jelka een geweldige actrice.
Deze heb ik net gezien. Heel heftig. Helaas heeft onze dochter zich ook gesneden en is erg depressief geweest, dus veel herkenning. Inmiddels gaat het weer goed met haar gelukkig. Deze serie heeft ons erg aangegrepen.
Oh leuk ga ik vanavond kijken of ik die terug kan kijken want ik moet tot volgende week wachten op aflevering 2 op Videoland. Ik weet niet echt of ik de serie heel leuk ga vinden maar de rol van Jelka maakt alles goed.