Vaak CSI. Kijkt lekker weg en we proberen altijd binnen de eerste 10 min te ‘raden’ wie de dader is Verder.... Stranger Things Game Of Thrones The Walking Dead En soms kijken we weer bijv de films van Harry Potter, Pirates, of LOTR. En dan het liefst elke avond 1 film
Veel netflixseries zoals narcos, designated survivor, shooter, the missing, ozarks, breaking bad, bad banks, the bodyguard, casa del papel, house of cards echt vanalles. Soms ook documantaires. Het enige wat we niet samen kijken zijn horror series of films en tweede wereld oorlog dingen die kijkt hij. En ik kijk greys anatomy (net 5), gilmoregirls en the crown.
Bijna alles wel, series zoals Breaking bad, Mad Men, Better Call Saul, Game of Thrones, Preacher, Handmaid’s Tale, The Walking Dead, American Gods, Narcos, we houden redelijk van dezelfde dingen. Ook hebben we graag samen leedvermaak bij Ik vertrek en De rijdende rechter. Verder altijd samen Formule 1. Andere tijden vinden we ook heel leuk. En we missen nog iedere het beste programma ooit: De gouden kooi! Zo bij gesmuld . De enige dingen die we apart van elkaar kijken zijn voor mij de meer sprookjesachtige dingen, zoals Harry Potter of Disneyfilms, of lekkere emo troep-tv zoals Married at first sight, First Dates of Met open armen. Voor hem autoprogramma’s als The Grand Tour en Klokje rond.
Game of thrones, Grimm, de marvel series, Luther, How I met your mother, Westworld, Friends en we hebben alle seizoen van Ink Master gezien samen
Natuurfilms Nee hoor: Game of thrones Spartacus Reign Black Sails Temptation Island Ex on the Beach De co-assistent Hij Narcos 24 Documentaires over het geloof, financieel etc. Ik kijk vanalles over natuur, geschiedenis, misdaad
Game of Thrones, Lucifer, Star Trek: Discovery, The Umbrella Academy hebben we onlangs nog gezien. We kijken erg veel Netflix samen
Friends The Good Place One day at a time Modern family Wie is de Mol Expeditie Robinson House Bones Lost
Lopende series: Marvel's Agents of Shield Marvel's Cloak and Dagger Lucifer ♡ Stranger Things Bodyguard The Good Place Oude series: Psych Limitless 24 Friends Films: Alles met Ryan Reynolds, hij is echt hilarisch! ♡ Alle Marvel's Harry Potter (incl. Fantastic Beasts) Nieuwe Disney Films (Lion King, Dumbo, Aladin)
Wij zijn beiden geen serie kijkers. Wat we samen kijken is Haunting Hitler Salvage Hunters Ik vertrek Bed and Breakfast science of stupid The curse of oak island Forged in Fire
Shark-tank undercover boss ncis dr pimple popper Netflix: arrow umbrella academy timeless touch designated survivor shannara chronicles homeland travellers
Mijn man kijkt graag Netflix, maar ik kijk dat nooit. Af en toe kijken we wel samen tv. Zoals: Expeditie robinson Ik Vertrek Dream school Hunted En soms nog een programma van RTL die we beide leuk vinden
Als m'n man wakker kan blijven kijken we samen een film (kiezen vaak om en om) of series als; Game of Thrones How to get away with murder Gone Lie to me New Amsterdam Absentia
Wij kijken alleen in de zomer een serie samen, iets als hotel Babylon ofzo. Dingen als boer zoekt vrouw, heel Holland bakt en luizenmoeder keken we af en toe samen. Maar meestal missen we hier en daar een aflevering en dan verwatert het weer. Vind het meestal zonde van mn tijd maar af en toe wel zin in lekkere Hollandse kneuterigheid met toastjes en brie op de bank... Ik ben buiten de grote vakanties 5 avonden per week aan het studeren, 1 avond sporten en 1 avond met vriendinnen op stap. Man sport 3-4x per week ‘s avonds, kijkt af en toe voetbal, Game of Thrones en misdaadseries.
Game of Thrones, How to get away with murder, La Casa de Papel, Vikings, The Walking Dead, Temptation Island, Ex on the beach, Stranger Things, Haunting at the hill house, Jane the Virgin (zo'n super leuke serie, kijkt ook heel makkelijk weg) en zo zijn er nog wel meer series die we samen hebben afgekeken haha.