Vermist zit ik nu te kijken.. Voor de rest zag ik op RTL5 dat er films werden uitgezonden, maar niet echt chille films als je alleen bent haha.. En die Striptease vond ik niks.. Buh die vrijdagavond programmering!
Straks van de Vorst met Robbie Williams Alleen dat stukje..daarna gaan we boven een film kijken...welke weet ik nog niet. Heb zin in horror
Gaaf weer hè?! Ben zo blij dat ie weer terug is! We wachten nu op de volgende aflevering (5 geloof ik).
Ik begon met gtst. Dacht daar de the v te kijken maar had er binnen vijf min al geen zin meer in. vind het een leuk programma de voorronde.s met de stoelen omdraaien en zo daarna vind ik het saai worden. Dus daarna werd het fb hyves city life spelen en hier rondhangen.
Vanmiddag het 3de deel van het 3de seizoen van The walking dead gekeken, straks Ushi kijken en daarna gaan we verder met a american horror story
Ik ga zo revenge terugkijken van afgelopen dinsdag (en vriendlief kijkt jackass, blegh). En daarna denk ik ik vertrek.
What to expect is erg grappig, vorige maand toevallig in t vliegtuig gezien Ik kijk nu naar 'I love 50 tinten grijs'