Buurman en buurman vind ik juist echt super leuk en wijn, ja, dat ziet mijn dochter ieder weekend, dus die vindt dat echt niet boeiend grote mensen drinken, net als cola
Ik drink geen wijn nee, maar dat heeft er niets mee te maken. Als ze het nou alleen zouden maken, oké, maar dat ze grappig dronken gaan zitten worden is geen boodschap die ik m'n kind mee wil geven... En ze zijn wel erg creatief, maar ik hoop toch echt dat ons zoontje nooit op het idee komt om ze na te gaan doen, anders zit ik straks ook met gaten in de muur enzo
niks op toe te voegen, de 2 meest verschrikkelijke programma's die er bestaan en allebei erg hoog in het favorietenlijstje van Fleur
Buurman en buurman, heerlijk. Ik kijk altijd mee. En ik snap ook niet wat er nu zo verschrikkelijk is aan de aflevering waarin ze wijn maken. Dora en Diego vind ik niet om aan te zien en te horen! "Every body let's go, kom allemaal mee! Wees niet bang, het lukt je! Het wordt een heel leuk stukje! Waar gaan we heen? De hoogste berg!" Grrrrrrr Gelukkig kijk mijn zoon er steeds minder naar.
Bumba en die vreselijke liedjes van BabyTV maar gelukkig vindt ze dit allebei inmiddels niet meer echt leuk, dus dat komt niet meer op tv.... Ze kijkt op het moment eigenlijk maar 2 programma's, Dora en Pepee (beide in het Turks, dus denk dat ik Dora daarom niet zo irritant vind, haha), en die vind ik allebei niet irritant en prima. Ik zing zelf altijd mee met de liedjes, heel gezellig Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zorg dat ie gewoon niet aangaat als er Wonderteam is of Blues Clues ofzo. Wat ze niet kent kan ze ook niet missen .
Oh ja wonderteam echt afschuwelijk. Maar dat is ook echt de enige die ik niet kan waarderen vooral door het zingen. De rest boeit me niet zo. Mijn dochter kijkt ook graag naar Jake en de nooit gedacht piraten en als ze nu iets laat vallen dan zegt ze cocosnoten nog aan toe zeg. Dat vind ik wel erg grappig.
Ach, je moet het allemaal niet zo serieus nemen. Niet iedereen die als kind een schietfilm gezien heeft, wordt moordenaar. En niet elke moordenaar heeft vroeger een geweldadige film gezien Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat je de kinderen maar alles moet laten kijken, maar het voorbeeld met de wijn vind ik persoonlijk niet zo schokkend.
Tja, alcohol ligt nogal gevoelig bij mij in de familie (niet bij mij persoonlijk) dus ik vind het gewoon niet nodig dat hij zoiets ziet. Van moordenaars in de familie hebben we gelukkig geen last.
Neuh, als zij lekker zit te kijken, dan vind ik het prima (voor mijzelf ook ff rust). Kan me dr ook heel goed voor afsluiten, hoor t dan niet eens. Vaak ken ik de verhaallijn van de filmpjes die zij uit dr hoofd kent niet eens echt Het enige irritante vind ik als ze perse op mijn laptop wil kijken, omdat haar nieuwe Dora dvd stoort op de dvd speler Op t moment is ze helemaal fan van de eenhoorn unicorn bij Dora, die kan toveren met zijn toverhoorn. Ik gebruik het ook als ze bang is, dan kan ze net als unicorn stampen op grond en de enge uilen uit haar kamer wegjagen! haha. Overigens vind ik Dora best leerzaam, ook al is het allemaal zwaar overdreven en heeft ze een verschrikkelijk kapsel .
@arivenol: ik vind het verschrikkelijk! Maar leerzaam is het wel ja Wij kijken ipv Dora... Mickey in wonderland Veeeeel leuker en net zo leerzaam.
Mickey in Wonderland ken ik niet, maar die andere van Mickey Mouse - Clubhouse (met het muis-doe-ding..ofzoiets?) vind ik maar raar! Muis doe ding?? Daar heb ik dus niets mee, net als winny the pooh. Veel te zoetsappig. Als knuffels (minnie, daffy, iejoor) vindt ik ze dan wel weer leuk. Maar als zij het leuk vindt om te kijken, prima hoor. De Disney dvd's vind ik zelf allemaal erg leuk, maar heeft dochter niet altijd zin in. Af en toe heeft ze wel een fase dat ze daar weer fan van is (bambi, dumbo, nemo etc) Net als de bekende sprookjes (disney of merkloos), maar die vindt ze soms wat te eng momenteel. Soms wil ze nog perse een hele makkelijke dvd zien, bumba, nijntje, teletubbies. Gistermiddag was ze bekaf na een hele dag spelen bij een vriendje en in de speeltuin. Wilde ze de teletubbies zien. Dat is voor als je moe bent oid, zei ze. Haha, je hebt helemaal gelijk, lekker simpel
Mja Mickey in wonderland is wel met de Mickey mouse clubhouse. Maar ze komen terecht in wonderland (van Alice dus) En wij kijken hem volledig in het Engels dus geen last van stomme vertalingen Al heet dat die ding.. In het origineel "toodles Ook apart dus op zich
oja, toodles...??? haha Alice in Wonderland is wel leuk Snapt je dochter het als het engels is (doe je dat bewust)?
Nou manlief had het meegenomen en het bleek enkel Engels te zijn.. Maarja dat ontdekten we toen hij aan stond en toen mocht hij niet meer uit Dus niet met opzet maar ik moet zeggen dat ik er niet zo mee kan zitten. En zijzelf ook niet want ze doet net zo hard mee als een ander kind met Dora
hahah maar mickey is beter in het nederlands hoor, in NL zingen ze Jippie in amerikans zingen ze HOTDOG...oooo-keee is ook dan weer hoooot-dog!heel goed vernederlands vind ik! mouse toe ding is ook mouse tool iets...taal grapjes en onzinnig praten hoort bij mickey...
Ik heb me kapot geergerd aan Dirk Scheele maar m'n dochter is zo gek van die vent, dat ik ermee heb leren leven ondertussen. Ons meisje houdt niet van autorijden als het langer dan 10 minuten duurt dus onderweg naar onze vakantiebestemming hadden we dan ook Dirk op de portable dvd-speler. Toch wel handig dan. And as we type kijken we er nu ook naar.