Nog een: gerald mcBoing (of zoiets, weet niet welke zender). Zoonlief heeft er sinds een week een handje van om bij van alles en nog wat boingboing te zeggen (doet dat jongetje ook). Er werd Thomas genoemd met Erik de Zwart, vind de huidige versie waarbij die treinen zelf stemmen hebben nog veel erger. En dan zie je ook nog eens zowat de hele week dezelfde filmpjes. Getver
Het wonderteam. Echt vre-se-lijk! gelukkig vind dochter het zelf ook niets meer aan. En op zapp 24 DR hond. waar gaat dat over!? come to think off it, Er zijn er nog een heleboel meer haha. maar die 2 vind ik wel de ergste.
Zandkasteel.... Bloedirritant!!!!! Die Toto is echt zooooooo irritant! Die manier van praten.... Pffffff
Dirk scheele op nickjr.... Bah, vind het helemaal niks als volwassenen zich gedragen als kleine kinderen... Justin vindt het daarentegen helemaal geweldig, echt een Dirk fan helaas.... En Ruby en Max, je zou zo'n zus hebben!! Mijn moeder had het er laatst ook over, hebben die geen ouders zei ze haha
O ik vind wonder team juist leuk. Nu vindt mijn dochter alles kinderachtig worden... ik houd het op zappelin,d commerciële zenders vindt ik helemaal vreselijk. Staat wel eens aan hoor, nu vindt ik het meest vervelend die 'super-kate' met zo'n stom liedje over de USA.... Grrrrr
Ik zou dr echt klappen als mijn zus zo was. Damn zeg!!! En kan die Max verder niet praten ofzo?? Dirk Scheele ook vreselijk ja, die zap ik altijd weg. Even als Peppa Pig, yak. Het liefst heb ik dat hij naar Disney Junior kijkt, die tekenfilms zijn nog een beetje te pruimen. Nickjr vind ik weinig leuks. Alleen Thomas Trein hahaha, dat vind hij ook helemaal geweldig. Maar weet nu ongeveer wanneer dat komt dus dan zap ik tegen die tijd pas daarheen. Ohja Igam,ogam (die stem is leuker als ze Pip inspreekt van W&P) nu is het zo'n irritante schreeuw stem. Teletubbies werd hier niet veel gekeken en de keer dat het gekeken werd was hij gelukkig gelijk bang voor die beer en leeuw! Nooit meer aan gezet. Verder zet ik trouwens alles uit wat ik irritant vind Boes valt hier ook in de smaak, ook wel leuk mijn jeugdsentiment hahaha.
Ik wel hoor...kan er niks aan doen maar dat poppetje met die bril vind ik nog het ergste... en als die liedjes zo vals als de pest
Moet je s avonds laat eens kijken, alsof je wat gebruikt heb hahaha. Mijn vriend en ik zapte daar een keer langs en we keken elkaar echt zo aan van wtf is dit?? Allemaal kleuren en vormen door elkaar heen met mellow muziek...
Hoe heten die hondjes eerder ook alweer, die bv ruzie maakten over een toiletbril.... "I want the toiletseat, no I want the toiletseat!" Helemaal off topic maar t schoot me ineens te binnen.