Sesamstraat en De Bruine Beer. De laatste vind hij helemaal geweldig. Hebben we inmiddels de hele serie van op dvd. En meneer weet al uit welk apparaat De Beer komt
Onze zoon kijkt ook Sesamstraat, Zandkasteel, Thomas & vriendjes, Bibaboerderij... dat zijn wel de favorieten. Baby tv is ook leuk maar dat is zo vaak hetzelfde dat dat mama begon te vervelen!!! De tv komt ook alleen eind van de middag aan en na het avond eten.
Hier hetzelfde slaapritueel, idd ook Sesamstraat uitzendig gemist! Eerst wilde hij nooit tv kijken, ja max 5 min., en nu vindt hij het geweldig (iig voor een minuutje of 20/30)! Zo nu en dan kijken we Zandkasteel, maar ook Nijntje, Woezel en Pip en Biba Boerderij. Ik moet zeggen dat dit maar af en toe voorkomt, en voornamelijk als ik even iets moet doen (koken) en de kleine wat jengelig (moe) is. Laatst toen hij ziek was hebben we wel veel tv gekeken, dat was het enige wat hij wilde doen. Sesamstraat is echt zijn favo, hij ligt soms helemaal in een scheur vooral als Elmo eens gek doet. Iets met muziek doet het ook goed, als de kleine maar iets hoort met muziek begint hij te dansen! Ik moet zeggen dat de rest vd kinderprogramma's mij ook niet veel zegt, en babytv hebben we niet...
Hier wel BabyTV. Aiden is gek op de Cuddlies en Charlie en de getallen. Verder houdt hij erg veel van liedjes. Hij kijkt soms naar Teletubbies en het Zandkasteel, maar dat vindt hij niet veel aan.
Mijn zoontje kijkt geen tv, maar wel eens wat filmpjes op youtube, als ik aan het koken ben bijvoorbeeld. Groot favoriet is dan een voorleesverhaal van Dikkie Dik (kanaal van Rockygrun, kun je er meerdere achter elkaar afspelen, en absoluut pedagogisch verantwoord ), Nijntje liedjes, Bumba en Bob de Bouwer.
Onze meid vindt tv het einde, maar ze mag er niet te lang naar kijken van ons. Ze vindt de dvd van Woezel en Pip (theatershow), Bumba, Nijntje, Zandkasteel, Sesamstraat en Bob de Bouwer erg leuk om naar te kijken.
Mijn dochter kijkt Zandkasteel en Bumba. Ze gebruikt het meer als achtergrond tijdens het spelen. En zodra er muziek begint gaat ze dansen. De radio staat eigenlijk de hele dag aan hier en daardoor mist ze de tv ook niet.
Ik moet zeggen dat ze hier door de dag heen ook eigenlijk niet met tv bezig is. Genoeg speelgoed om mee te spelen en ze heeft sinds kort een nieuwe hobby ontdekt! Tekenen!! Dus ik doe haar net zoveel plezier met een velletje papier en haar kleurpotloden/wasco's en soms de vingerverf.
Hier sesamstraat, sprookjesboom (dvd), teletubbies (dvd) Dochter kijkt weinig tv. Boeit haar niet zo. Alleen als ze moe is. Maar we kijken eigenlijk wel altijd samen met haar. Hier ook geen bumbo omdat ik het ook een stom iets vind. Praat gewoon of praat niet.
Kaan is helemaal gek op Cuddlies! Wanneer Caddlies begint danst hij van blijschap! Zoooo Leukkkkkk.. ♥Smelt♥ Verder kijkt hij naar; Babytv, Zandkasteel, Woezel&Pip, Teletubies, Brandweerman, Bumba, Nijntje, Thomas&vriendjes, Charlie en de getallen. En Peppee (Turkse tekenfilm)
Hier weinig tv, maar soms bij mn sz. En dan kijkt zl t liefst naar de eskimo van Bumba (de rest heeft hij geen aandacht voor) of t zonnetje van de tubbies en heel soms n stukje Woezel en Pip... Dus als achtergrond tijdens t spelen vindt hij t wel leuk, maar hij kijkt weinig echt ernaar... Niet dat t nou zo nodig is wat mij betreft...